08 feb - Wishtobe, 26 jaar, 1e kindje ronde 10 09 feb - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 13 feb - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 14 feb - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - Annemoon, 33 jaar, 1e kindje, ronde 16 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 4 28feb- nurrie, 34 jaar ,1e kindje , ronde pfffffff 02 mrt - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 05 mrt - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3
Shit moekie, maar kan het niet misschien toch nog? Geen verstand van iui... hier zet het toch nog langzaam door morgen huisarts maar eens bellen voor eventuele hulp....
08 feb - Wishtobe, 26 jaar, 1e kindje ronde 10 13 feb - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 14 feb - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - Annemoon, 33 jaar, 1e kindje, ronde 16 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 4 28feb- nurrie, 34 jaar ,1e kindje , ronde pfffffff 02 mrt - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 05 mrt - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 09 mrt - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9
Junyor ook al niet ..... Wat een baalmaand tot nu toe wat betreft de testjes . Hoop dat dat nog wel veranderd...
Net huisarts gebeld, mag vandaag langskomen voor een doorverwijzing naar de fertiliteitskliniek. Voel nu al de spanning, hoewel het waarschijnlijk nog wel even gaat duren voor we een afspraak krijgen.
Moekie dat is balen zeg, had het zo voor je gehoopt! Junyor ook balen voor jou. Wishtobe, fijn dat je vandaag gelijk terecht kan voor een doorverwijzing. Ik zal binnenkort ook maar eens mijn huisarts gaan bellen mocht het deze maand niet 'raak' zijn. Blijf echter nog goede hoop houden
poohB, zp heeft vandaag een eigen wil wat betreft smileys Hoop houden is uiteraard belangrijk! Is denk ik wel handig als je op tijd er bij bent bij de fertiliteitskliniek, stel dat er iets niet i.o. is heb je nog tijd om het via andere wegen te proberen. Vriendin(uit het buitenland) van mijn ouders heeft na jaren zelf te proberen de stap naar de gyn gemaakt. De gehele MMM achter de rug gehad en de hoop opgegeven. Wilden ze voor adoptie gaan, zijn ze te oud (drama puur natuurlijk... maar het mooie komt nog....). Nu is ze met 43 op natuurlijke manier, en geheel onverwacht alsnog mama geworden. Wij hebben er voor gekozen om er nu heen te gaan vanwege ook pijn rond de eierstokken. Vriendlief heeft nu een briefje meegekregen zodat hij zijn zwemmertjes alvast kan inleveren. Moet nog bellen voor een afspraak. Hoop zo dat alles goed is met zijn zaad (en bij mij dan natuurlijk ook) en dat het tot nu toe gewoon domme pech was dat het niet lukte. Hoe zetten jullie trouwens van die leuke banners onderaan?
hoi hoi, via onderstaande website kun je tickers maken, volg de stappen en dan de bcc link kopiëren Babytickers »
Sorry, ben nog niet zo een held in forums. ik heb even een vraag aan de mensen die in hengelo bij de fertiliteitskliniek zitten.Onze zorgverzekeraar is niet gecontracteerd, waardoor wij 20% zelf moeten betalen van alles. Geen ramp, maar er staan geen tarieven op de site...... iemand een idee hoeveel een iui of ivf kost? Wou bellen, maar na 3x 5minuten in de wacht te staan werd ik ongeduldig zal anders maandag nog eens bellen. wel jammer hoor dat men niet gewoon naar die kliniek mag waar men zelf wil....
Wishtobe, wat raar die lijst stond eerder wel op de website van de kliniek. Ik heb er ook wel eens op gekeken. Ik dacht dat iui ergens rond de 600 euro per keer zat en ivf rond de 1500 per keer. ( Maar ik hou een slag om de arm). Als ik het eerder had gelezen had ik het vanmorgen voor je kunnen vragen toen ik er was Er zit misschien een kleine cyste links, maar dat weten ze bij de volgende echo pas zeker. Nu wel verder met iui 4 en vanavond weer de hormonen spuiten. Hopelijk wordt dit hem! En nog thanx voor ale lieve woorden meiden!