Even niet gelezen en allemaal nieuwtjes: Sanne gefeliciteerd met je zoontje. Hoe gaat het? Nog in het ziekenhuis en groeit Bas lekker? Sher gefeliciteerd met je positest. Voel je niet bezwaard, die test willen we toch allemaal of we nu kort of lang bezig zijn! Junyor beterschap voor je moeder! Moekie vervelend dat het niet goed voelt, ik hoop dat je ongelijk krijgt!! Ik gun het je en vaak hoor je ook dat mensen hun ongesteldheid verwachten, zich niet lekker voelen en dan toch zwanger blijken...
Thanx meiden. Ga zaterdag al testen. Zondag een feest en maandag een sollicitatiegesprek. Wil niet op een van die dagen down zijn door een negatieve test. Jullie horen van me
Is de lijst nog terug te vinden?? Moekie, spannend, ik ga hard voor je duimen!! Hier helaas ongesteld geworden, met goede moed de volgende ronde in.....
Bruinverlies hoeft niet verkeerd te zijn! Heeft het doorgezet? Ik heb woensdag en donderdag ook bruinverlies gehad nu is het gelukkig weer rustig!
Ik blijf duimen Moekie! Vandaag iui2 gehad. Een heel ander gevoel dan de eerste keer. Nu veel minder pijnlijk en meer ontspannen. Nu twee weken wachten....
08 feb - Wishtobe, 26 jaar, 1e kindje ronde 10 09 feb - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 13 feb - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 14 feb - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - Annemoon, 33 jaar, 1e kindje, ronde 16 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 4 28feb- nurrie, 34 jaar ,1e kindje , ronde pfffffff 02 mrt - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 05 mrt - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 __________________ De lijst
08 feb - Wishtobe, 26 jaar, 1e kindje ronde 10 09 feb - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 13 feb - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 14 feb - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 4 28feb- nurrie, 34 jaar ,1e kindje , ronde pfffffff 02 mrt - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 05 mrt - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 20 mrt - Annemoon, 33 jaar, 1e kindje, ronde 17 __________________ De lijst
Afgelopen zondag een hagelwitte test... Maar nog steeds niet ongi.. Ga woensdag weer testen. Als deze negatief is dan ben ik bang dat de pco weer terug is... Dan toch maar weer bellen met de fertiliteit... @Moekie; Balen meid. dikke knuf
Moeki hoe is het nu? Heeft het doorgezet? En hoe is je sollicitatiegesprek gegaan? Junyor, balen van de witte test!! Heb je ovulatietesten gebruikt? Ik hoop dat je cyclus niet helemaal over de kop is...
Deze ronde geen ovu testen gebruikt. Thuis druk met klussen, de hele bovenverdieping aan het schilderen. Elke vergat ik het om te testen...
Ik reageer heel duidelijk op stress, vorig jaar een ongeluk gehad en had een uitschieter en ook de eerste ronde mmm en monitoring zijn duidelijk terug te zien in het lijstje. Misschien heb je hier ook last van en is de volgende ronde weer normaal. Ik hoop het voor je!!
Ik vind het heerlijk dat we boven de boel aan het opknappen zijn. Ik ervaar het zelf niet als stress. Vind de afleiding van het klussen juist wel lekker, minder tijd om na te denken over zwanger worden.... Ben heel bang dat de PCO weer terug is... Woensdag maar bellen met de fertiliteit als de test negatief is...
Spannende dagen hier voor junior en moekie , moekie hoe gaat jet nu Hier druk aan de klus , in nieuwe huis hahah deze mnd sla ik over
Gisteren de ongi, zoals wel verwacht. Nu door naar ronde 5 voor de iui. Morgen weer een meting en dan ergens eind volgende week de iui. Ik ben door naar de volgende ronde voor de sollicitatie, dus eindelijk ook weer eens wat goed nieuws! Junyor, hoop niet dat de pco terug is! En meiden lekker klussen in huis, doe ik ook met dit heerlijke weer
Vanmorgen toch maar de fertiliteit gebeld en een afspraak gepland bij Dr Rekers. Maandag 24 maart kan ik bij haar terecht.... Nu maar hopen dat ik een deze dagen ongi ga worden...
Het zit ons niet echt mee meiden pffff hopelijk gaat het ons wel een mooi jaar worden gun het ons allen zo
NOD lijst 08 feb - Wishtobe, 26 jaar, 1e kindje ronde 10 09 feb - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 13 feb - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 14 feb - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 feb - nurrie, 34 jaar ,1e kindje , ronde pfffffff 20 mrt - Annemoon, 33 jaar, 1e kindje, ronde 17 02 apr - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 ZWANGER Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4, due date........