Hey meiden heb kv gedaan vanmorgen was eerst wit pakte hem later test streep donker en vaag streep controle en wat een roze waas er over dacht hu een streep op test streep en wel roze denk doe er water bij dat het overige roze weg trekt en wat is er wordt erger pffff had ik er nu maar voor die tyd een foto van gemaakt heb nu niks meer thuis morgen maar weer ff halen
Nurrie, ja wat is het? Spannend, maar ik heb geleerd dat een streep na de tijd niet echt telt. Misschien morgen nog een poging wagen? Hoop het wel voor je meid! Brondy, enjoy de zon en zo kom je de wachtdagen wel door Junyor, ik spuit wel hormonen. Nu gonal-f en daarvoor fostimon. Ik doe 112.5 eenheden per keer en ik spuit nu altijd 7 dagen en dan de pregnyl. Morgen om 15.00 de iui. Nummer 5 alweer. Klinkt al weer als veel. Nooit gedacht op dat punt aan te belanden
Dit is foto van de test na het water er door gehebben laten de rozige waas was eerst bij de c streep je kunt de test streep wel zien zitten weet niet goed wat ik er van zeggen moet ja of nee in negatief zie je ze ook wel dit is gewoon pfffff begin de kv te haten opdrogen duurt al langer geven rare strepen ze zijn niet meer zo als ze waren
Succes vanmiddag Moekie! Annemoon jammer! Nurrie spannend! Denk ook 2 streepjes te zien! Zal morgen gewoon nog een keer proberen. Zal voor jullie duimen!
Annemoon, wat balen meis! Sterkte met de ontzettend kl*te ogni! Kom maar op et die bergen chocolade! Nurrie, denk ook wat te zien, maar het is misschien wel vertekend door die waas en het feit dat er water overheen is gegaan. Vandaag of beter nog morgen nog eens testen. Heb zelf over predictor veel verkeerde verhalen gehoord ( ergens stond dat zelf mannen positief testen met predictor.) dus misschien een andere test proberen? Sollicitatie ging een beetje dubbel. Het was in 2 delen, deel 2 ging voor mijn gevoel goed, deel 1 wat minder. Maandag word ik gebeld, duim duim. Zo potje wegbrengen en dan op naar iui nummer 5 . En inderdaad nurrie: het wordt wel een keertje tijd voor ons!
Hier vanmorgen weer test gedaan van kv , lijk niks te zien wat een rot testen zijn dat geworden maar ben wa overtyd pfffff misschien late eisprong gehad , ben ook hele dag moe zere (.)(.) en met vlagen misselijk snap er niks van wacht gewoon weer af kan niks ander doen jah dit is de kv van vanmorgen
Heel herkenbaar, had ik de laatste cyclus. Uiteindelijk 5 dagen later dan "normaal" ongi geworden. Ik hoop voor je dat je een late eisprong hebt gehad en dat het toch raak is... Ik blijf voor je duimen meid.
Mijn temp is ook nog niet gezakt heb normaal 36,3 nu nog steeds 36,8 en 3 dagen over tyd , we wachten maar af maandag nog niks dan maar weer testen pffff
Nou moekie , dat hooooooop ik echt , en natuuuuurlijk ook een x voor jou meid gaan we samen shoppen hihi