Hoi hoi, Kom net bij Dr Rekers weg. 95% dat de pco weer terug is. Deze ronde bloedprikken en dan de definitieve uitslag...
Weet niet wat het betekend hihi , maar het is denk ik mooi kloten het zitten de meiden van ov ook niet mee he pff knuff yunior hopelijk gauw x goed nieuws
PCOS is plat gezegd een syndroom waarbij je eierstokken vol eitjes zitten maar ze springen niet. Dus ik heb geen eisprong. Ze gaan me deze ronde nog monitoren en bloedprikken. En daarna beginnen met spuiten van Gonal F en Pregnyl. Hoe is jou onderzoek gister gegaan dan?
junyor, mooi balen zeg! Maar wel fijn dat ze er lekker snel bij zijn en gelijk actie kunnen ondernemen. Succes meid!
Ja, ik zou het wel weten. Maar iedereen is anders. Gezien ons traject ( en onze leeftijd) zou ik willen dat we eerder aan iui hadden kunnen beginnen. Die OI hielp ons niet echt. Leuk om de cyclus in beeld te krijgen en erachter te komen dat ik een late eisprong had, meer deed het niet voor ons. Maar iui is wel wat ingrijpender, zeker als je ook moet spuiten. Misschien eerst iui zonder spuiten? ( Kan dat, is dat een optie?) Succes meid!
Ik moet zeker spuiten, maar daar heb ik totaal geen problemen mee. IUI kwam ook als eerst bij ons op hoor. Maar dan moet het ook echt in 6x lukken.... Vrijdag gelukkig een afspraak met Rekers ipv Hazelbach... dus VL gaat mooi mee. Kunnen we ook nog vragen stellen...
hoi hoi, Nou hier goed nieuws. Vanmorgen bij de fertiliteit geweest en alles was weer rustig. Op de echo een duidelijk PCO beeld en een mijn baarmoederslijmvlies was 4,2 mm dik. Arts durfde het wel aan om maandag al te beginnen met de Gonal F!!! Direct een intake gehad voor de uitleg van de IUI. Dus we kunnen nu al starten... We zijn echt super blij dat onze arts zo snel doorpakt. Ik ga zo lekker genieten van het weekend en de zon!!! Fijn weekend allemaal. liefs Jun
Wow, wat goed Junyor. Super arts inderdaad dat hij zo snel door pakt. Nu nog hopen dat het net zo snel zal lukken
Junyor wat fijn dat ze meteen doorpakken. Geen gedoe met lange wachttijden en dergelijke. Hopelijk is de eerste poging meteen raak! Hier deze week de 20-weken echo gehad. Heel bijzonder wat ze allemaal kunnen zien en controleren. Onze kleine was ook heerlijk aan het bewegen. Gelukkig was alles goed dus nu kunnen we langzaamaan beginnen met de kinderkamer.
@Junyor fijn dat ze gelijk hebben doorgepakt! Hopelijk lukt het ook snel. @Clown fijn dat alles goed gaat met de kleine.
Sher, wij weten wel wat het wordt. Maar we houden dat nog voor onszelf. Hoe gaat het verder met de dames hier?
thnx allemaal voor de lieve reacties. Afgelopen maandag begonnen met het spuiten van Gonal F 50 IE Aankomende maandag een controle echo. Ben heel benieuwd of de dosis z'n werk heeft gedaan.
Succes Junyor! Op maar 1 iui voor jullie! Hier in de laatste paar wachtdagen. Geen idee of het gelukt is. Mijn gevoel zegt ( maar dat is denk ik meer zelfbescherming) nee. Geen erge klachten, geen hoofdpijn deze keer. Dus ik laat me verassen Clown, spannend, maar wij zouden het ook alleen zelf willen weten en verder niemand HBB, bij jou gaat het ook hard? Wanneer heb je verlof?
Hoi hoi , hier de arm overbelast en in de klusdagen hahahaha we gaan er weer voor beentjes in de lucht kontje omhoog hahaha , hoe gaat get verder hier met de dames ik lees morgen ff terug want moeten ff voetbal kijken he twenteeee hahaha
NOD lijst 08 feb - Wishtobe, 26 jaar, 1e kindje ronde 10 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, 20 mrt - Annemoon, 33 jaar, 1e kindje, ronde 17 21 mrt - nurrie ,34 jaar , 1e kindje. Ronde pfffffff 09 apr - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 29 11 apr - Junyor, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 10 12 apr - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 11 30 apr - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 ZWANGER Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4, due date....... Clown12, 31 jaar, 1e kindje, due date: 8 augustus 2014
NOD lijst 08 feb - Wishtobe, 26 jaar, 1e kindje ronde 10 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, 20 mrt - Annemoon, 33 jaar, 1e kindje, ronde 17 21 mrt - nurrie ,34 jaar , 1e kindje. Ronde pfffffff 09 apr - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 29 12 apr - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 11 30 apr - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 NOD Onbekend Junyor, 32 jaar 1ste kindje. 31-3 gestart met Gonal F 50 IE ZWANGER Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4, due date....... Clown12, 31 jaar, 1e kindje, due date: 8 augustus 2014