Hihi Nurrie, ons een beetje in spanning houden! Succes vanavond! Anders even een fotootje meesturen, kunnen we mee turen
Ik had er gelijk een test achteraan gedaan , maar daar zie ik niet veel op maar ik had er net voor geplast jah niet opgehouden enzo , maar ik snap niet dat er op de eerste test ook duurde het lang met doorlopen dat er toch een roze streepje is te zien en die test er naar niet , maar tot nu toe geen bloed jullie horen mij vanavond weer. Hopelijk goed nieuws van de overige meiden
Nee meid , vandaag niet dat was van gisteren had me manneke aan de tel gehad en die zij doe er nog maar 1 dus tussen de eerste en de tweede zit nog geen uur , ik wacht vandaag ff af
Geen bloed goeie moed toch pfff test ff niet meer hebben afgesproken te wachten tot en met zondag als dan opoe er nog niet is
Nou ik ga door naar de volgende ronde de test was toch negatief pffff. Snik snik had er een klein beetje hoop in
He nurrie, wat balen zeg! Had zoveel goede hoop voor je. Grappig dat we wel allemaal na elkaar liggen qua nod. Op naar de volgende ronde, kunnen we elkaar er weer doorheen slepen!
Wat balen nurrie! Nadat je een klein lijntje hebt gezien is de teleurstelling nog groter.. En voor jou Moekie is het ook balen! Ik dacht dat ik vorige week vrijdag mn ei al had gehad. Maar afgelopen woensdag erg veel pijn gekregen, knal positieve ovulatietest.. Helaas niet kunnen klussen, dus hoop dat de zaadjes van 2 dagen ervoor hun werk nog doen.. En nu maar weer afwachten...vreselijk. Wel mooie NOD-datum: 30 april!
Sanne, hopelijk heb je geluk wie weet heeft je partner wel superzaad! Nurrie, inderdaad onze roze wolk komt nog!