Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    21 miljoen, super mooi!! En nu hop hop eieren zoeken!

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Nou voor mij geen kv testen meer denk ik hier eerste paasdag gewoon ongi geworden hoor

Moekie 21 milj pfffffffff nou daar moet toch echt wa een topper bij zitten dan toch we gaaaaan weer duimen voor je

3. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Daar moet er toch 1 tussen zitten die je paasei heeft gevonden!!!!
    Ik ga heel hard voor je duimen!!!!!

4. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi dames,

Even een algemeen vraagje.
    Ik heb nog 8 digitale Ovulatietesten over van Clearblue.
    Laat me even weten of je er belang bij hebt.

Ik doe ze weg € 7,50 Aanschafprijs was € 50,-- (20 stuks)

Liefs Jun

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Junyor
    Mocht het deze ronde niet gelukt zijn dan wil ik ze wel van je overnemen :) moet alleen nog een weekje wachten voordat ik t weet.

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi Brondy,

ik laat ze wel even voor je liggen. laat maar weten als of je ze wil hebben.

7. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    @nurri, hoe is het met je???

8. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Hoi dames!
    fijne Pasen gehad allemaal?
    Even een vraagje.... ik kreeg van kennis die Gyn is te horen over het voedingssupplement: Pre-pregnant.
    Stiekem wil ik het een keer uitproberen, maar het kost per maand 80 euro (alleen vrouw, als je man-vrouw doet kost het het dubbele) en er wordt aangeraden minimaal 3 maand dit door te nemen dus minimaal 270 euro.
    Zo voor even veel geld, maar als het zou helpen elke cent meer dan waard.
    Ervaringen zijn er nog niet zo heel veel op dit forum.

Wel-niet-wel-niet.... wat een dubio.
    Mijn vraag: hebben jullie hier al een keer van gehoord?
    Het blijkt te kunnen helpen bij IVF, maar ook een natuurlijke zwangerschap. Maar aan de andere kant kan het ook zo zijn dat het de zoveelste geldklopper is die van vrouwen gebruik maken die maar al te graag een kind willen. Wat denken jullie?

9. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Junyior , hier gaat wa maar weer wachten op de volgende ei , zeg jah voor mij geen kv testen meer heb elke x lichte strepen op die testen en die k*t ongi komt wa man man ben het zo zat haha gewoon positief blijven moet x goed komen toch

Hey moekie , hoest aan die kant hooop dat ze je paas ei hebben gevonden hopelijk kom je. Met positief nieuws

10. Moekie

Moekie Niet meer actief

Wishtobe, ja moeilijk. Is wel veel geld vind ik. En dan zou ik graag een onderzoek willen zien hoeveel vrouwen na gebruik zwanger zijn geworden. Want anders is het in mijn ogen wel makkelijk geld verdienen. Zeker als je het allebei wil en zeker 3 maand moet doen.

Nurrie, ja ik hoop het ook! Ben wel toe aan een bevrucht ei! Bij jou ook iedere keer een tegenvaller, balen zeg! 2014 moet wel ons jaar worden hoor!!!

Hier een beetje druk met het nieuwe werk en daarna heel moe, dus heb iets minder tijd om veel mee te schrijven hier, maar ik lees wel mee hoor meiden :)

11. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi hoi,

Vandaag weer een afspraak met Dr R:D:D Toch ongi geworden.
    Hopelijk kunnen we nu beginnen aan de eerste ronde IUI beginnen.

12. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Wachten duurt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO lang...
    En we zijn helemaal niet ongeduldig;)

Veel klus plezier...

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @wishtobe
    Wow das wel veel geld, ben het met Moekie eens. Dan wil ik wel eerst een rapport ofzo zien waar in staat hoeveel successen zijn behaald en hoeveel niet.

@nurrie
    He vervelend weer niet gelukt. En wachten duurt inderdaad zoooooo lang. Hopelijk volgende ronde eindelijk geluk.
    Wat gek trouwens van de kv testen. En bij die van de action??

@junyor
    Ook weer ongesteld :(
    Hopelijk snel door voor de IUI

@moekie
    Doe rustig aan meid

Ik heb ook geschitterd van afwezigheid, sorry :) Ik probeer er niet zo veel mee bezig te zijn, maar merk altijd dat zodra ik in de wachtweken zit ik toch weer veel op het forum zit. En kijk wat andere dames voor vroege symptomen hebben. Vorige maand was manlief ervan overtuigd dat het raak zou zijn. Maar helaas. Nu deze ronde geen idee. Denk eigenlijk van niet, want had mijn ei toch eerder dan verwacht. Naja nog zo'n 4 dagen wachten, pffffffff

14. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi hoi,

Nou goed nieuws hier:)
    Mag direct beginnen met spuiten en gaan de dosis iets verhogen.
    62,5 / 50 volgende week vrijdag controle echo. En gaan deze ronde dus voor onze 1ste IUI!!!!

15. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Junyor, duimpjes draaien dat het de eerste keer meteen raak mag zijn.

16. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Jaa Junyor, ik had het al gelezen op een ander onderdeel, maar fijn dat je met iui mag beginnen!

Moekie balen dat je zoveel bloedverlies al hebt. Ik kan me voorstellen dat je denkt dat de kansen al verkeken zijn en dat ivf als een nieuw begin klinkt.

Wij zouden morgen de 4e iui hebben, maar afgelopen vrijdag met de fertiloscopie ging het mis. Waarschijnlijk door m'n pds heeft de arts niet in m'n buikholte met de camera gekeken maar prikte ze de camera dwars door m'n darm.
    Lig dus met een darmperforatie in het ziekenhuis en heb zware antibiotica. Ben van onder helemaal beurs, kan alleen liggen en ik word al gek bij het idee dat ik weer in de beugels mag, laat staan een eendenbek erin krijg.
    Voorlopig staan we dus op pauze en is het noodzaak om de infectie m'n lichaam uit te krijgen en de darm te laten helen.
    Daar gingen m'n dubbele kansen met twee mooie eitjes, een mooi doorgespoelde onderkant en de stijgende score van m'n man.

17. Moekie

Moekie Niet meer actief

Jeetje Annemoon, wat een heftig verhaal! En wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je even geen polonaise wil daar onder. Beterschap meid en hopelijk is alles snel weer in orde.

18. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    hoi hoi,

Even een vraagje voor de dames die ook Gonal F spuiten.
    Ik spuit nu Gonal F 62,5 / 50 IE. En voor mijn gevoel ben ik echt ontzettend moe. De vorige ronde dacht ik dat het door de tijd kwam, ben begonnen met spuiten toen de klok een uur vooruit ging. Maar spuit nu 3 dagen en ik ben weer Mega Mindy moe... Heb de bijsluiter nagelezen maar daar staat niets in over vermoeidheid.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    annemoon
    Wat heftig zeg!! hopelijk geneest het gauw weer.

junyor
    oh dat is fijn. Hopelijk gelijk raak dan.
    En dat is dan weer vervelend.
    Gekke vraag, maar wanneer en hoe kwam jij er achter dat jij PCOS hebt/had?

Nou hier helaas weer ongesteld :(

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    In 2010 ben ik gestopt met de pil maar ik werd niet ongesteld.
    zwangerschapstest gedaan en die was negatief. 2 maanden later nog niet ongesteld. Dus maar naar de huisarts, die verwees me direct door naar de gyn. bij de 1ste afspraak kreeg ik een echo en daar was een heel duidelijk PCO beeld te zien. Eierstok vol met kleine eitjes. Ook nog bloed laten prikken en daar kwam ook het beeld PCO uit. IK had een te hoge testosteron waarde (te veel mannelijkhormoon)
    Ik heb na de diagnose 9 maanden clomid geslikt zonder resultaat.
    In 2012 heb ik een punt gezet acht mijn relatie. En eind 2012 heb ik mijn huidige vriend leren kennen. In augustus 2013 weer naar de fertiliteit gegaan en toen was de PCO weg, onverklaarbaar. Helaas in maart 2014 weer terug. Mocht je meer willen weten dan moet je het gewoon vragen.

Deel Deze Pagina