Pooh, thnx meid ik ken dat gevoel van de ik ging eraan onderdoor en dat hoop ik gewoon dat dat bij haar niet gebeurt en dat gewoon de ivf straks positief nieuws brengt
Helaas was t wel een schimmelinfectie, hoop niet dat t veel invloed op de kwaliteit heeft gehad. Manlief mocht wel wat sperma inleveren, maandag bellen naar de ha.
Moekie Hou moed meis. Ook een vriendin van mij was na de 1e terug plaatsing zwanger. Ik ga heel hard voor jou duimen!! Het is jullie zo gegund. Hele dikke knuffel
Jeetje meis, dit is echt k*t Alles wordt uitgesteld door een fout van de arts, echt niet leuk!! Wat goed van jou dat jij psychische hulp ingeschakeld hebt! En natuurlijk fijn dat die weet wat t met jou doet en jou kan helpen. Hopelijk wordt je gauw beter en kunnen jullie ook weer door.
Net weer terug van de kliniek. Was een klein ei te zien van 10 mm. Maandag weer controle, als het ei dan nog klein is dan de dosis naar 785 IE.
Nurrie, ik hoop dat het goede voortekenen zijn! Brondy, wat vervelend toch een schimmelinfectie. Ik hoop dat jullie maandag goed bericht krijgen! En Junyor, je eitje wil echt niet zeg, wat een eigenwijs!! Ik hoop dat de hogere dosering helpt! Wat een geduld moeten we weer hebben. Blijf voor allemaal duimen!
Mijn ei denkt Mañana Mañana, onze arts zegt ook. Kijk het aan tot maandag en dan gaat de dosering omhoog. Ik mocht nu ook al wel. Maar met het weekend er tussen... Dan zul je net zien dat mijn ei wakker wordt en een sprint maakt en weg IUI.... Heb hier wel vrede mee. Gaan over 2 weken pas op vakantie.
Thanx meiden! Hoop ook natuurlijk dat het direct de eerste keer raak is , kunnen wel wat positiefs gebruiken hiero! Maar ik ben realistisch, het duurt al best lang en het zal misschien nog wel langer duren . Hoop dat ik cryo`s heb, dan hoeft die punctie niet snel nog een keer. En nurrie dank je wel! Tot nu toe gaat het geestelijk goed. Na de terugplaatsing hebben we straks bijna 2 maanden rust i.v.m. onze vakantie en mocht het dan niet gelukt zijn, dan kunnen we er hopelijk weer tegenaan. En ik kies voor mezelf en als ik het niet trek stop ik ook, maar gelukkig is het nog niet zover. Ik duim (weer) voor jou! Het mag bij jou ook wel een keer raak zijn inmiddels! Annemoon, volg maar los . Hoop dat het niet nodig is voor je! Maar hoop vooral dat je snel weer een stuk beter er aantoe bent en dat je door kan naar de volgende iui. Juyor, je ei heeft er inderdaad geen zin in! Dan had ik toch wel het geluk dat ze bij altijd heel veel zin hadden . Hopelijk komt er nu een sprintje aan en heb je de iui voor je weekend weg! Brondy, balen van de infectie . Afwachten dus!
Dames, Even een grappig berichtje Onze mannen moeten meer tomaten eten 'Tomaten verbeteren kwaliteit sperma' | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Junior. Dat zal ik hem zegggen want die van mij vreet geneens geen tomaten zal hem vanaf morgen ziek laten eten in tomaten ahahahahahha lol
Nurrie: 8 dagen voor NOD is inderdaad vroeg om al van alles te voelen. Maar wie weet. Hoor wel vaker dat dames al heel vroeg last hadden van gevoelige borsten/puistjes/steken in de lies. Nog lang lang voor de NOD. Ik duim dat jij bij een van de dames hoort die het nu al heel vroeg weet @hier: spannend... de gyn heeft de eisprong bepaald en gister was NOD. Er is nog niets te bekennen..... durf nog niet te testen. Manlief komt woensdag thuis van zijn vakantie met de vrienden. Als tot dan niets is, wordt het tijd te testen
Hoi hoi, Iedereen Moederdag goed doorgekomen? Hier naar beide moeders geweest en verder lekker rustig thuis, wat er nog van de dag over was... Hopelijk zijn we volgend jaar met moederdag ook mama of zwanger!!!! Hier net weer controle gehad. En ja mijn ei is wakker geworden!!! 16mm Morgen weerkomen en dan gaan ze de IUI Plannen.
Hoi hoi, Net weer controle gehad bij Dr V. fijne arts. ei was netjes 2 mm gegroeid. vanavond pregnyl spuiten en donderdag IUI. Nu hopen dat mijn ei donderdagochtend pas gaat springen.
Deze net gedaan dus niet met ochtend urine zie een licht streepje helemaal wit is die niet , weet het te vroeg getest , maar we hebben donderdag verlovingsfeestje dus wilt wa ff zeker weten alleen al omdat ik zo,n gevoelige borsten heb en plas als de neten en s,nachts bekant niet kan slapen en overdag sloap ik pffff ellende weer