Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekie

Moekie Niet meer actief

Vriendlief hier heeft wel superzaad, maar dan gaat het vast ergens anders niet helemaal goed. Hopelijk komen we er snel achter wat of hebben we snel een positest in de handen.

Wachtbanker succes!
    De rest, even relaxed tot de volgende eisprong.

2. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Met het zaad van mijn man is ook niks mis, dat weten we al wel. Helaas gaat het bij mij nog wel eens mis.
    Zo frustrerend dat je er geen enkele invloed op hebt..
    Ik begin inmiddels al weer wat te voelen en ik word al weer ongeduldig. Vrijdag een feestje waar ik normaal gesproken wel een glaasje (of meer..) wijn bij drink. Vind ik toch wel lastig hoor, hoe ik daar mee om moet gaan. Hoe doen jullie dat?

3. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Balen nurrie! Maar ik geloof er heilig in dat positief blijven helpt... Al is het als je ongi wordt gewoon ff k...

Sannew ik drink alleen wijn als ik ongi ben en een paar dagen daarna. Voor de rest drink ik gewoon niet dan doe ik er tenminste alles aan om zwanger te worden en hopelijk te blijven.

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ladies, spannend die wachtdagen!

In het begin was ik ook wat meer voorzichtig met alcohol. Nu na anderhalf jaar leef ik mijn leven zoals ik me er prettig bij voel en dat is met mate een drankje in het weekend. Ook als ik in de wachtweken zit. Zodra ik zwanger zou zijn zou ik radicaal stoppen. Ik zie het als een stukje ontspanning en denk dat ik ongelukkiger wordt als ik het niet doe. Maar in het wachtweekend drink ik wel bewust minder dan anders.

Dus Sanne, ik zou misschien 1 of 2 glaasjes drinken, zo valt het ook niet op of zorgen dat je de bob bent. ( Is altijd mijn excuus als ik niet wil drinken in de wachtweken.) En inderdaad zo frustrerend dat je zo weinig invloed hebt op je lichaam. Doe mij maar een pil of een spuit die alle belemmering weghaalt en mij zwanger maakt, maar ja, zo werkt het niet :( Ook bij jou komt het goed!

5. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Thanx meiden!
    Ik begin ook steeds meer te neigen naar jouw methode Moekie. Want voorheen dronk ik niets meer na de ovulatie, maar na een jaar nog geen resultaat wil je ook je 'eigen' leven en eigen lol weer terug. Maar ja, als ik wel heb gedronken en ik zou toch zwanger blijken, dan heb ik spijt. Al schijnt het in de eerste weken helemaal niet zo slecht te zijn...lastig.
    Het is wel heel frustrerend om altijd rekening te houden met 'wat als...'. Ik heb vorige maand bv ook flink geshopt. In het begin vond ik dat zonde, want misschien kun je de kleren wel heel snel nooit meer aan. Nou, daar ben ik echt vanaf gestapt. En ik moet zeggen...dat is bevrijdend!! haha

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik herken dat wel heel erg. Ik ben eerst gestopt met roken en drinken omdat ja.. het kon altijd raak zijn. Maar na een jaar werd ik er gek van.
    Toen ik zwanger was heb ik de avond voordat ik er achter kwam nog gerookt en gedronken. (daarna uiteraard direct gestopt) En je merkt niets aan onze dochter hoor!
    Denk ook om jezelf! want dan zou je ook nu geen zalm, geen filet american etc etc mogen eten.

7. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Dankje Gazy, ik denk dat ik daar ook niet te zwaar aan moet tillen. En het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat je zelf ophoud met normaal te leven. Dat hou je wel even vol, maar als het dan zo lang duurt word je geen blijer persoon.
    Ik heb besloten dat ik morgenochtend voor de zekerheid een testje doe. Als ie positief is, weet ik waar ik aan toe ben. En als ie dan negatief is, dan drink ik 's avonds gewoon een wijntje mee en zie ik daarna wel weer.

8. Moekie

Moekie Niet meer actief

Sanne, goede optie. En inderdaad, we moeten wel gewoon verder. Als we alles stil zouden zetten vanwege het " wat nou als...." , dan worden we denk ik heel ongelukkig. Roken doe ik gelukkig al een hele tijd niet meer en verder eet en drink ik waar ik zin in heb. Ook heb ik net de zomervoorraad aan kleding binnen gehaald :D. Daar was ik erg blij mee. En dan zien we wel hoe het gaat. Als ik er straks niet meer in zou passen zou ik alleen maar dolgelukkig zijn! En dan probeer ik ooit wel weer een keer om erin te passen:p

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik ben zwaar voor testen, van mijn part test je elke dag!
    Gewoon doen!

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik koop gewoon nieuwe kleren, want veel kun je straks ook nog gewoon aan. Broeken doe je een elastiekje tussen, shirtjes rekken wel wat mee. en als je niet teveel aankomt, kun je het een periode na de bevalling gewoon weer aan en dat is een lekker gevoel.
    Daarnaast, heb je (als je niet teveel aan komt) straks tijd tekort dus een fijn gevulde kleding kast dat je ook op de drukke dag niet perse in je joggingpak hoeft te lopen maar ook gewoon die broek en shirt kunt grijpen is echt fijn!

11. Gazy

Gazy Niet meer actief

sorry meiden, ik wil niet betweterig zijn.. als ik mn vorige berichtjes terug lees denk ik tjaah .. soms wel lastig omdat ik die dingen al ervaren heb...

12. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Ik vatte het echt niet betweterig op hoor! Je heb juist wel een goed punt, die gevulde kledingkast. En ik weet ook wel dat de meesten uiteindelijk wel weer in de gewone kleding kunnen. Maar ja, dat moet je altijd maar afwachten.
    Ik ga ZEKER morgen testen. Kan haast niet wachten haha.

13. Gazy

Gazy Niet meer actief

Nou gelukkig maar, ik zal me een beetje inhouden.. ;)

Ik heb van die goedkope testen en test me altijd suf. Waarom niet? je bent wel weer wat wijzer. En het is ook... toen ik wel zwanger was had ik zoiets van ik test niet.. ook niet toen ik 4 dagen over tijd was.. en toen bleek ik wel zwanger!!

14. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Wanneer beginnen jullie dan met testen, al voor nod?

Mijn nod is 2 mei en ik haar mee voorgenomen om pas in het weekend te testen. Nu denk Ik of kan 30 april ook al? ? Dat is lekker en vrije dag. ... hoef Ik niet zo vroeg op :)

15. Gazy

Gazy Niet meer actief

Er zijn testen die je voor je nod kunt gebruiken.
    Ze meten je hcg gehalte en die testen zijn dus gevoeliger afgesteld. Ik gebruik zelf sensitesten

16. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Dinsdag is mijn NOD en ik heb vanmorgen getest. Negatief..
    Normaal gesproken kan ik het vaak niet laten om 2 dagen voor NOD te testen. Nu iets vroeger omdat ik vandaag een feestje heb.
    Ik weet dat deze negatieve test nog niet alles zegt.
    Maar ik denk dat ik nu ook niet meer ga testen voor woensdag.
    Ligt er wel aan met welke test je voor je NOD gaat testen, ze zijn niet allemaal gevoelig.

17. Gazy

Gazy Niet meer actief

he bah wat jammer dat het negatief is..
    vanavond dus wel een wijntje?

(ja als het een test is die ervoor gemaakt is, staat het wel op het doosje of handleiding)

18. Moekie

Moekie Niet meer actief

Gazy, ik vind het wel fijn dat je je ervaring met ons deelt. Heb ik nog wat aan! Dus zeker niet betweterig hoor, ga zo door :)

JJ, ik test pas na NOD. Ik heb eigenlijk altijd bruinverlies ruim voor die tijd en dan weet ik al dat het niet gelukt is. Dus dan vind ik testen zonde van het geld. Anders zou ik het een dag na NOD doen. Ik zou in jouw geval misschien ook 30 april doen, als ie negatief is kun je lekker een wijntje ( of wat anders) drinken, toch? En dan later die week nog eens testen als je nog niet ongi bent. Ik duim voor je!

Sanne, jammer dat ie negatief was. Heb je wel lekker een wijntje gedronken gisteren? Ik zou dan inderdaad wachten tot woensdag, wie weet? Duim duim!

19. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Ik ga proberen pas op de 30e voor het eerst te testen. Iedere maand denk ik weer.... Gewoon rustig afwachten.... Maar dan krijg ik weer van die kwaaltjes en dan denk ik weer, misschien nu toch raak.
    Nu ben ik vooral moe en erg humeurig, beetje zeurderige lichte krampjes... Maar ja dat kan ook als je ongi wordt :(
    Wat kun je jezelf hiermee gek maken zeg!

Vandaag wel zo' n goedkope test bij de action gehaald. Dat is maar 1,50 voor twee testen.:)

20. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Vrijdagavond en zaterdagavond 2 wijntjes gedronken. Maar eerlijk gezegd smaakten ze niet zo. Was ook niet echt in een feeststemming. Vind deze paar dagen voor de nod toch wel weer zwaar. Een week na de ovulatie kreeg ik weer flink last van mijn borsten, eentje werd zelfs erg hard aan de buitenkant. Kreeg weer hoop. Nu verdwijnt het allemaal weer en heb echt niet het gevoel zwanger te zijn. pff zo frustrerend.
    sorry voor mijn geklaag hoor.

Jj14 spannend. dus over 2 dagen ga je testen? Of heb je je beheersing al verloren?

Deel Deze Pagina