Nou lekker dan zulke vrienden! Ze horen je juist te steunen! Aan zulke vrienden heb je inderdaad niets! Niets van aantrekken en lekker je ding doen! Succes morgen.
Heel herkenbaar. Ik heb ook heel wat afgejankt en nog steeds hoor. Ik heb wel aangegeven dat het niet altijd vanzelf gaat. En dat de vraag heel pijnlijk kan zijn... Als we met vriendinnen de stad in gaan gaat het vaak ook over kinderen. Dat het daar even over gaat prima. Maar als het me teveel word geef ik het gewoon aan, Ander onderwerp graag dames... Ik heb een aantal vriendinnen op facebook uit mijn tijdlijn gehaald. Ik krijg geen meldingen in mijn tijdlijn als ze iets plaatsen. En dat geeft best veel rust. Een goede vriendin van mij is ook via de MMM zwanger geworden. En gooit haar hele facebook vol met foto's van haar dochter en plaatst alleen maar update's over haar dochter. Nu zie ik ze niet meer
Belachelijk! Dat zijn inderdaad geen echte vrienden! Je hoort er altijd bij, met of zonder kinderen, ziek of gezond, werkend of werkloos. Oftewel vrienden door dik en dun! Succes met de onderzoeken, gezellig in het washok bloedprikken. Moet altijd lachen om de plek.
Moekie hoe is het gegaan zaterdag? Viel het mee of tegen? En wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn? Duim voor een super tp!
@wishtobe He bah, dat is wel vervelend zeg en niet leuk dat de wetende vrienden je dan eigenlijk in de steek laten. Wij krijgen nu de vraag wanneer wij aan een tweede beginnen. In ml's vrienden kring zijn er nu 3 zwanger van een 2e. Allemaal snel zwanger geraakt Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt!!
3 mooie eitjes, meer dan 10 miljoen zwemmers, maar geen bevruchting Dus geen TP gehad Een grote deceptie en kl*tezooi! Ik zit er even doorheen en vraag me af hoe ik mezelf moet herpakken na dit alles. De teleurstellingen stapelen zich op
Thanx meiden. Nu weer de kop de goeie kant op en straks eerst op vakantie en dan weer verder voor onze eerste icsi poging.
Hoi meiden. Ben al sinds maart niet meer online geweest en dacht... even spieken hoe het nu met iedereen gaat. Had gehoopt al een heleboel positieve berichten te zien hier maar helaas mag het nog niet zo zijn. Heel veel sterkte dames, hopelijk is het snel raak bij jullie. Moekie, fijne vakantie. Wishtobe, wat een vreselijke opmerking van je vrienden. Dat komt dan echt als een steek onderwater aan. Dikke knuffel.
Hij meiden , sorry maar heb het heel druk met werk pffff niet normaal maar jah moekie k zooi voor je en hopelijk doet je vakantie het goed hihi en junyior succes met testen straks hier niks van de week wel me ei gevoelt jonge jonge niet normaal gelijk geklust hahahahahah