@woman Jeetje zeg 2x slecht nieuws in een keer, poeh, dikke knuffel voor jou!!! Mag ik vragen hoe jij er achter kwam dat jij endometriose hebt/had??
Dames, hier terug na 3 weken heerlijk vakantie te hebben gehad. 3 weken geen ZP heeft me veel rust gegeven. En als ik dan lees dat sommigen weer binnen een wip zwanger zijn, dan doet dat best zeer. Ik ga het dus ook rustiger aan doen hier. Ik lees soms wel mee en ik reageer ook af en toe. Succes iedereen en hopelijk heb ik snel nieuws en ook jullie!
Wauw moeke. Wat moet dat idd vreselijk zijn voor jou om dat allemaal te lezen. Die nieuwe zwangeren. Jeetje wat is er bij jou allemaal al aan vooraf gegeaan zegg.. wanneer is je 2e ivf? Dikke knuffel!!
Ik hoop dat je vAkantie fijn was Moekie! We hebben dinsdag ivfintake en moest aan je denken. Had al een tijdje geen updates gezien en bedacht dat ik je een pb wilde sturen. Nu toch een update, fijn! Ik hoop dat jullie snel een goede icsi hebben en direct een super mooie innesteling! Ik gun het je van harte!! Ga je nog steeds naar de accupunctuur? Hoe bevalt dat? Ik denk er ook over, maar twijfel of ik de extra poeha wil.
Nee toch Woman? Wat heftig! *knuffel* @moekie: fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Moet ook steken dat er zoveel nieuwe zwangeren zijn. Ik blijf hopen en duimen dat jij ons snel komt melden dat je ook zwanger bent. Laat af en toe wel wat van je horen, we leven met je mee! *knuffel* @Annemoon: alvast succes dinsdag. Hoe voel je je eronder?
Over de IVF? Ik heb na twee jaar eindelijk het gevoel dat we meedoen. Dat gevoel had ik even toen we met iui gingen starten, maar na alle ellende het afgelopen half jaar heb ik niet het gevoel dat iui gaat helpen. Ik denk dat er überhaupt nog nooit een bevruchting is geweest, laat staan een innesteling. Dus eigenlijk zie ik helemaal niet tegen ivf op en kunnen we niet wachten...
@annemoon Goed dat jij je zo voelt. Fijn dat je nu echt aan IVF kan beginnen dan. Misschien is het dan wel gelijk raak. *duim*duim* @moekie Ja vervelend is dat dan he leef met je mee meid. Wel mooi dat jullie een fijne vakantie gehad hebben.
Moekie, snap jou helemaal. Is ook echt niet leuk dat het iedereen lijkt te lukken en bij jezelf niet. Ben blijkbaar wel zwanger geweest maar dat heeft niet zo mogen zijn. Heb nooit een fatsoenlijke test gehad, dus of het echt wat was?! Nouja, we weten nu dus wel dat het kan......
Brondy : Sorry voor het late antwoord.. Ik ben er dankzij de kliniek achter gekomen.. Heb zulke klachten tijdens mijn menstruatie en mijn dokter vond het tijdens de echo op endometriose lijken en dat klopte.. Helaas ! Nu ben ik zaterdagavond wel ongesteld geworden en nog steeds met dezelfde pijnen.
Nou naar een streepje op se kv , toch nog ongi geworden ik begin echt te balen van de kv testen wat een bende zijn die geworden .
Woman heel veel sterkte! Moekie fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Idd kan ik helemaal in komen dat 3 weken geen ZP dat dat wel rust geeft (had ik zelf ook). Ook ik vind het lastig om te lezen dat sommigen in 'een wip' zwanger zijn. Afgelopen zaterdag gehoord dat mijn schoonzusje 8 weken zwanger is... terwijl zij nog niet zo heel lang bezig waren en wij al meer dan 1 jaar... Heel fijn voor hun, maar voor ons wel moeilijk. Nurrie, dat is erg balen! Hier vandaag uitslag semenanalyse - was goed. Zou ook de uitslag krijgen van mijn bloedonderzoek, maar mijn bloed is zoek!?!? Ze gaan nog verder zoeken en horen vandaag of ze de uitslag gevonden hebben. Zo niet, moet ik vrijdag weer bloed laten prikken. Kan helaas niet eerder ivm werk.
@poobh Huh?? zoek?? En hebben ze het weer gevonden?? @nurrie ah he balen zeg, wat een rottest dan voor jou. Bij mij blijft hij dan wel echt wit. @woman Ah zo, op die manier. Geeft niks hoor dat je later antwoord. Nou wij hadden gister weer een gesprek bij de gyneacoloog. Mijn bloeduitslagen waren goed en ik maak ook genoeg hormonen aan. Toen zelfs zoveel dat ze goede hoop had. Ze heeft ook even gekeken of mijn eitjes goed groeide en die was al mooi groot. Mocht t deze ronde nog niet lukken dan krijg ik een HSG test. Gaan ze met contrast vloeistof kijken of mijn eileiders niet verstopt zitten. Hoe dan ook worden we daarna doorgestuurd naar de fertiliteits artsen. Mocht de HSG test goed zijn, dan is de kans groot dat we het nog een half jaar tot een jaar zelf moeten proberen vooral ook omdat we er al 1 hebben lopen Dus ik hoop zoooooo dat het nu wel gaat lukken
manlief heeft het verkeerd tegen mij gezegd. Mijn bloedUITSLAG was zoek en niet mijn bloed. De ha heeft mij gisteren gebeld met de uitslag. Alle waarden waren goed. Uitslagen dus positief, maar na 16 ronden nog niet zwanger. Geen idee hoe we nu verder moeten.... Iemand van jullie ervaring met Sensiplan van NFP Nederland? De vrouw van de ha is consulent van Sensiplan en kan de 'cursus' geven. De consulent komt ik meen 3/4 keer op huisbezoek, daarnaast heb je een handboek, werkboek en thermometer. De vruchtbaarheidssignalen waar Sensiplan mee werkt zijn: - lichaamstemperatuur; - (cervix)slijm; - baarmoedermond. Kosten 199,--. Geeft natuurlijk geen garanties, maar mocht het hiermee lukken, dan neem ik de kosten uiteraard voor lief. Maar slijm kijk ik zelf al naar. Als ik ga tempen zijn er hier op de site veel meiden die dit goed voor mij kunnen lezen.