Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Geen idee, eigenlijk nog nooit van gehoord.
    Denk je dat dat gaat werken? Je kunt ook zelf je temp. enzo bijhouden, of heeft die persoon een extra toegevoegde waarde??
    Heb jij al een HSG test gehad??

Als het bij ons deze ronde niet gelukt is, dan gaan wij (naja ik) acupunctuur laten doen. En ik moet bellen voor een HSG test. Mijn bloedonderzoek was ook goed. Als de HSG test ook goed is, is de kans groot dat wij t een half jaar tot een jaar nog zelf moeten proberen, aangezien wij ook al een gezonde zoon hebben rondlopen.

2. poohB

poohB Actief lid

21 aug 2013
    126
    0
    0
    Proberen onze wens in vervulling te laten gaan - z
    Overijssel
    Nee, we denken allebei dat dit niet helpt. Ik ga dit ook zelf aan de slag met tempen binnenkort (mits ik wakker kan worden).

Nee ik heb alleen een bloedtest gehad, verder nog niets. Zal binnenkort dan maar weer eens contact opnemen met de huisarts voor verdere test(en).

Oh ook spannend voor jou/jullie. Hoe lang zijn jullie al 'bezig' voor een tweede? Hoop niet dat jullie inderdaad het nog zo lang moeten proberen.

3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Brondy, welke ronde gaan jullie een HSG doen? Bedoel in september nog of pas in oktober?
    Mijn HSG zal deze week plaatsvinden. Vorige keer ging het niet door vanwege een zwangerschap, die niet heeft doorgezet. Ben dus echt benieuwd naar hoe het voelt, gezien het niet erg prettig moet zijn. Maar de kans op verhoging van een zwangerschap, maakt veel goed :)

Hoop dat de HSG bij jullie veel goeds doet, en tot een zwangerschap leidt.

4. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Zooo hier de klusdagen er weer op weinig geklust alleen pfff , was weer ellendige tyd ouwe buurtjonge waar ik nog contact mee had kwam om het leven pfff 33 jaar veels te jong bah .

Hoe is het met de andere meiden

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @nurrie
    He bah, verschikkelijk zulk nieuws

@wishtobe
    Volgende week dinsdag heb ik de HSG test. Dus geen idee hoe het voelt. Ik heb wel 2 pijnstillers vanuit t ziekenhuis meegekregen.
    Heb jij hem inmiddels al gehad of krijg jij hem nog??

@poobh
    Zou het wel doen inderdaad, of de gynaecoloog bellen?? Weet niet of jullie alleen maar de uitslagen besproken hebben met de ha??

Eigenlijk zijn we nog niet zo lang bezig, nu een jaar, maar wel meer rondes gezien ik meestal op 28 dagen zit/zat.

6. poohB

poohB Actief lid

21 aug 2013
    126
    0
    0
    Proberen onze wens in vervulling te laten gaan - z
    Overijssel
    Ha zelf niet aan de telefoon gehad, maar een waarnemer. Heeft alleen verteld 'uitslagen zijn goed, tot ziens'.
    Weinig vertrouwen in deze man...

7. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    Nog 1 uit Overijssel :) Enschede welteverstaan! In behandeling bij de fertiliteitskliniek in Hengelo.

Deze maand 1e iui gehad en zit in de 2e wachtweek. Nod is morgen en zaterdag testen als t er nog niet is...

Spannend!!

8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Cillaatje welkom , spannend dan voor je .duimen voor je ben je al lang bezig

9. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    Eigenlijk al wel een tijdje bezig maar moest van de gyn eerst afvallen... dus voor ons gevoel al erg lang. maar volgens de officiele weg pas 2 maanden nu...

Vandaar dat ik ook nog geen banner etc heb ;)

10. wishtobe

Brondy, heb de hsg vanmorgen gehad. Heb mij helemaal gek gemaakt door al die verhalen dat het extreem pijnlijk zou zijn.
    Wil niet zeggen dat het prettig is hoor, het blijft (voor mij) vervelend om half naakt voor een vreemde te staan/liggen.
    Pijn doet het niet hoor, maar je krijgt een beetje ongi-krampen. Het vervelenste vond ik de haak die ze hebben gebruikt (flink hoesten tijdens inbrengen en uithalen, dan voel je het ook minder). De vloeistof die er in gespoten wordt zorgt voor wat kramp (geen pijn wat je zoveel leest).

Heb niet een extreem hoge pijngrens, en heb geen pijnstillers ingenomen, en toch was het goed te doen :)
    Succes dinsdag!

Cillatje, welkom :) duimpjes draaien voor je

11. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Sorry hoor moet ff frustatie kwijt hier , WORDT GESTOORD VAN DIE WITTE GOED pffffffffff voel mie goor jonge wat heb ik er nu veel last van

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @wishtobe
    Dat blijf ik ook vervelend/ongemakkelijk vinden, dat (half) naakte gedoe.
    Haak??????? :$
    Oke, maar de pijn valt dus mee?? Dat stelt mij wel wat gerust, werd al zenuwachtig voor morgen ;)

@cillatje
    Welkom!! Hopelijk een gelukte IUI dan.

@nurrie
    Ja erg he

13. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Brondy , echt wel bahhhh .

14. wishtobe

Haha, ja een haak brondy. Maar het valt allemaal reuze mee!
    Als je je ontspant, is er niets aan de hand. :)

15. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hier nog steeds witte vloed , slecht slapen , en Zere tepels , nog ff test pas naar nod als opoe niet komt

16. wishtobe

Brondy, laat je weten hoe het is gegaan?

Nurrie, maak jezelf niet gek he!! Probeer je gedachten ergens anders te laten. En inderdaad pas na je nod testen.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @nurrie
    Inderdaad even je gedachten ergens anders en na je NOD pas testen, hoe moeilijk dat ook is.

@wishtobe
    Whaaaaaa :$ oke niet tof, naja we zien wel.
    Moet pas einde middag, dus laat morgen even weten hoe t was.
    Wat was er bij jou eigenlijk 'uit' gekomen? Alles goed?

18. wishtobe

Zo voor het eerst zegt ze dat alles toegankelijk is. De officiƫle uitslag krijg ik pas over 2maand!
    Mijn gyn heeft dan pas weer tijd. Dus ik hoop dat we dan ook meteen weer de volgende stap kunnen bespreken. Duurt op deze manier al veel te lang.

19. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Meiden doe ik ook niet doe gewoon me ding en denk er niet eens aan elke maand di ellende met die scheit kv nee wacht nog wel ff tot naar nod

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @nurrie
    Ja vervelend he

@wishtobe
    He dan pas???? :$
    Mijn gynaecoloog kan ook pas eind oktober, heb die afspraak direct gemaakt toen ik belde voor de HSG, maar ook een belafspraak, dus wordt maandag al gebeld daarover.
    Maar het viel mij ook allemaal mee. Heb 1 pijnstiller ingenomen een half uur van te voren, degene die ik van het ZH gekregen had. Voelde inderdaad als flinke menstruatie pijn. Maar niks van een haak hoor, wel weer zo'n vervelende eendenbek :(
    Bij mij was ook op eerste gezicht niks aan de hand. Vandaag einde middag terug voor nacontrole, ben benieuwd. En dan wachten tot maandag.

Deel Deze Pagina