Haha beheersing al verloren. Vanochtend getest, maar nog omowit. Had ook een beetje bruinverlies en beetje kramp.... Zal ik dan toch gewoon ongi worden Aan de andere kant, ik ben ook misselijk.... !?!? Snap je helemaal Sanne, de dagen voor nod zijn echt mega frustrerend!
Haha blijft toch moeilijk dat afwachten.. Wat jammer van je negatieve test. Dinsdag nog maar een keer als menstruatie niet doorzet?
Dames, hoe staat het ervoor? Jj, nog een keer getest? Sanne, en jij? Hier heerlijk in Enschede van het zonnetje genoten met een heerlijk van der poel ijsje
Hier nog een keer getest... Nog steeds omo wit.... Zucht Gister nog bruinverlies, maar vandaag niets... Pffff dat wachten. Vanavond lekker met vrienden opstap... Enne ik Bob wel
Ik heb gisteren ook weer getest, maar weer negatief. Dan zal ik vandaag toch echt ongesteld gaan worden.. Iedereen een leuke dag gehad gisteren?
Nee, ik ben gisteren ook ongesteld geworden.. Ik heb gisteren shatavari besteld. Hoor daar toch wel goede verhalen over, dus dat maar eens proberen. Ik wil zo langzamerhand ALLES wel proberen. Moekie, jij zit al weer in de klus-fase, veel succes! Jj14, op naar de volgende ronde maar weer..
Dames, wat balen! Had zulke goede hoop voor jullie. Helaas op naar de volgende ronde! Hier in de veilige klusmodus, is beter voor de kijkoperatie. Volgens mijn temperatuur is de eisprong nog niet geweest. Dus maar veilige sex deze dagen, kans op een bbz is schijnbaar groter door het doorspoelen en dan ben ik nog verder van huis! Heb ook shatavari, deze ronde niet gebruikt vanwege de operatie. Maar vorige ronde werd het libido wel hoger. Verder heb ik ( nog ) niets gemerkt. Doe het tot de eisprong, aangezien het oestrogeenproductie bevordert en dat heb ik dus juist niet nodig met een korte lf.
Sorry meiden ben net terug ziekenhuis pfffff geopereerd aan me buik ze hebben een cyste weg gehaald me een spoed operatie kutzooi , maar we gaa n. Nu zaterdag weg op vakantie weekje ff bij komen van de ellende allemaal en lees alles terug als ik terug ben , en hopelijk is er dan goed nieuws hier , dikke knuffel
Wat balen nurrie! Wel fijn dat je nu even vakantie hebt, even leuke dingen doen!! Irritant he Sanne. Je probeert van alles... Letten op eisprong, juiste moment klussen..... Dan moet het toch een keer lukken zou je zeggen. Hoeveel geduld moeten we hebben? Vandaag heeft manlief boodschappen gedaan, komt hij thuis en zegt hij ' ik heb maar geen gerookte zalm meegenomen, dat leek me niet zo handig voor jou...' En zoals alleen een vrouw een sneer kan geven... Zei ik dus ' wat maakt dat nu uit, ben ongesteld...!?!' Tja, hij bedoelde het lief... Maar soms is de timing iets minder gelukkig :-s Hè moekie, weet je wat ook libido verhogend is, heeft niets met vruchtbaar zijn te maken, maar vijftig tinten grijs lezen heeft een enorm positief effect
he nurrie, jeeytje dat is heftig he. De "rest" zag er wel goed uit? Klussen is soms wel lastig hoor. hier 1 keer geklust.. .. moest vier avond diensten draaien rond ei! zucht... vijftig tinten grijs helpt wel inderdaad! hahaha.
Moekie: Wanneer heb je je kijkoperatie dan? Altijd rot zulke dingen, maar kan me voorstellen dat je ook wel graag wilt weten of er lichamelijk iets is, waardoor het nog niet lukt.. In ieder geval alvast veel succes. Nurrie: Jeetje, een spoedoperatie. Heftig! Kom maar lekker bij op vakantie, even gedachten op standje niks (hopelijk)! Jj14: Inderdaad irritant... Vooral omdat het dan ook al wel raak is geweest. Je weet dat het kan, waarom nu dan niet? Misschien deze maand.. Al moet ik zeggen dat ik er steeds meer tegenop ga zien. Niet het klussen zelf natuurlijk, maar wel het rekening houden met.., het tijd maken voor... en het zin maken vooraf.. Want als ik eerlijk ben dan maak ik rond mijn eisprong wel vaker zin dan anders. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben..
Jeetje Nurrie wat heftig! En met spoed ook nog eens. Hopelijk is alles verder goed nu? Hoe ben je er achter gekomen? Had je pijn? Geniet maar een beetje de komende week en rust maar lekker uit, heb je echt wel verdiend! 50 tinten heb ik niet gelezen, maar zonder lukt het me ook wel . Vond het bij de shatavari het enige echt merkbare effect en soms wel irritant ( voelde me bijna de hele dag wel opgewonden ) jj, wat een lieve vent heb je! Die van mij zou daar dus echt niet aan denken. En ach, bij jou zijn het de hormonen toch die die reactie veroorzaken Gazy, balen dat je maar 1 keer hebt kunnen klussen. Maar ja, je weet wat ze zeggen: 1 keer is genoeg! En het " verplicht" klussen is hier ook niet altijd leuk. Heb wel eens terwijl ik door mijn rug was gegaan alsnog een poging gewaagd, omdat het in de vp was. Toch bizar! En niet dat het werkt, want anders was ik vast al wel zwanger. Maar probeer het toch leuk en spontaan te houden. Dan blijft het voor vriendlief ook leuk, anders krijgt hij misschien nog wel faalangst ofzo Maandag de kijkoperatie en dan ben ik benieuwd wat er uit kan komen. Ben zelf wel bang voor een cyste of endometriose, maar ja met dat denken maak ik mijzelf ook alleen maar gek. Dus afwachten geblazen. Iedereen vast een fijn en zonnig weekend gewenst!
Ben een paar dagen niet geweest op ZP. Moekie hoe is de kijkoperatie gegaan maandag? Hoe voel je je nu? En heb je ook al direct uitslag gekregen?
Dames hier een vijf zes dagen voor nod Voel me chagarijnig. Want ik voel me zwanger maar ik ken mn lichaam en kan net zo goed schijnzwanger zijn. Ik heb zere opgezwollen borsten. Ik heb vlagen van misselijkheud en last van zuurbrand. En omdat mn lichaam me zo laat voelen kan ik het ook moeilijk loslaten.
Wat Irritant zijn die kwaaltjes hè. Klinkt heel herkenbaar. Je voelt vanalles...maar ja je weet het pas zeker als je positief test. Dat wachten na de eisprong vind ik toch wel de meest irritante periode. We duimen voor je!
He meiden terug van weekje rust , hoe ik er achter kwam had steeds pijn en rare steken en ging naar dokter die stuurde me ziekenhuis en uurtje of 2 later lag ik op ok cyste stond op spanning om te knappen verder was alles goed gelukkig , dus was wel ff toe weekje vakantie , zal ff terug lezen over moeke want weet niet wat er is met de pfff knuffel van deze kant
Ladies, weer terug. Heb ook even gerelaxed deze week. Nurrie wat een heftig verhaal nog steeds. Gelukkig is alles goed! Ze hebben alleen de cyste weggehaald? Het had verder niets aangetast? Gazy, wat irritant. Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Maar helaas kan je lichaam je zoooo voor de gek houden. Duim voor je! De kijkoperatie viel me erg mee. Het enig erg vervelende was dat ze 2 spuitjes in mijn ladyparts moesten geven. Verder heb ik nergens last van gehad. Het roesje was erg prettig en ik was snel weer de oude en mocht op tijd naar huis. Rechts was de eileider goed doorgankelijk, wel zat er wat endometriose, maar niet erg genoeg om er wat mee te doen. Links zat een verdikking en liep het minder goed door. Volgens de arts een goede uitslag, ik maak met toch druk om de linkerkant. Dinsdag heb ik een evaluatie en gaan we kijken hoe nu verder. Waarschijnlijk een half jaar zelf proberen en dan terugkomen als het nog niet gelukt is. Ben blij dat het voorbij is, maar zie op tegen een half jaar zelf proberen. Nu op 10 dpo en nog geen spoortje bloed, erg raar. ( Normaal tussen 6 en 8 dpo al bloedverlies.) Dinsdag is nod, eens kijken wat er gebeurt.