Brondy, gelukkig dat het jou ook meeviel. Bij mij hebben ze het echt over een haak gehad die ze na de eendebek hebben ingebracht. Waar heb je de hsg laten doen? de gyn had het er ook wel over dat het per ziekenhuis een klein beetje kan verschillen hoe ze het doen. Net zoals het bloed per fertiliteitskliniek op andere dingen wordt getest. Vind dat zo raar.
@nurrie Nee @cillatje Een voorzichtige felicitatie! @wishtobe Hmmm dat is inderdaad raar. Ik zit in Deventer en jij? Bij mij zeiden ze niks over een haak. Naja, zolang jij er geen last van hebt gehad. Hopelijk lukt het ons deze ronde Vloeide wel een beetje na de tijd, alsof er Miss toch nog wat bloed vast gezeten heeft ofzo. Naja, dan wel deze ronde helemaal schoon
Cillatje, ook van mij een voorzichtige gefeliciteerd. Brondy, na de hsg vloei je meestal wat meer. Vloeistof dat er uit gaat, en eventueel wat bloed van het bruut invoeren van gereedschap. Maar we zijn inderdaad goed schoon voor deze Zit zelf in Hengelo, zoals de meesten hier.
Dank je wel, durf zelf ook nog niet echt blij te zijn. ik vind het veel te eng allemaal, en wil ook niet dat het een gigantische tegenslag word...
Gefeliciteerd Cillatje! Hoe gaat het met de andere dames? Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad, wat niet raar is met borstvoeding? Maar word er wel onzeker van
ik en mijn vriendin gaan ook beginnen met ons eerste kindje ws volgende maand de eerste keer via MCK leiderdorp wij komen uit Enschede
Sorry, was weer een domme vraag.... dacht dat het iets was zoals iui of ivf :# Denk dat sochtends mn kop nog slaapt....
@wishtobe Ik dacht eerst ook, huh? MCK? maar toen ik jouw bericht las ben ik het nog een x gaan lezen, hahahah Oke, jij had dat dus ook wel?? Nou ik zit weer in mijn vruchbare periode, ovulatie test gaf positief gister. Maareuh hebben jullie dan elke dag dat de test posi aangeeft gemeenschap?? Of gewoon om de dag?? @niena Heel veel succes alvast!! @huiboobee Ik werd pas na een half jaar ongesteld hoor
Wauw. Wat heb ik hier lang niet opgekeken.had zowiezo al weinig berichtjes festuurd maarvtoch... hoeveel zijn er intussen zwanger????
NOD lijst 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje 12 juni - Wishtobe, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 11 ? ergens begin juli - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 30+, IVF poging 1 nieuwe NOD lijst 16 Aug - Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 30 Aug - onlyymariellee, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 05 sept- nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde pffffffffffff 06 sept - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 16 08 sept - Annemoon, 34 jaar, 1e kindje, ronde 23 (5e en laatste iui) 16 okt - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 ZWANGER Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4, due date 10 nov. 2014 jongen Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015 Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015 Bevallen HuiBooBee, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014
Haha ik had ook al lang niet gekeken. Afgelopen week m'n eerste ivf gehad. Is me erg meegevallen. Volgens mij zijn er geen zwangeren bij gekomen, of mag jij toegevoegd worden?
Ohman wat ben ik dom bezig. Ik heb een aantal testen die bijna over datum zijn dus ik dacht zo van, ach, maak ik die wel even op deze cyclus. Gister, 9 dagen voor nod een test gedaan. Ervan uitgaande dat die spierwit blijft. Komt er toch ineens een tuurstreepje! Wel een echt streepje! Heb met mijn man afgesproken dat ik rond 4dagen voor nod nog een keer testje doe en dan op of na nod. Zal het misschien toch kunnen?!
NOD lijst 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje 12 juni - Wishtobe, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 11 ? ergens begin juli - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 30+, IVF poging 1 nieuwe NOD lijst 16 Aug - Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 30 Aug - onlyymariellee, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 05 sept- nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde pffffffffffff 06 sept - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 16 10 okt - Annemoon, 34 jaar, 1e kindje, ronde 24 (1e ivf) 16 okt - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 ZWANGER Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4, due date 10 nov. 2014 jongen Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015 Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015 Bevallen HuiBooBee, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014