@wishtobe Echt....???? Dat zou super zijn!!! @annemoon Oeh spannend! Wel fijn dag t mee viel. Ik duim voor je! Wij hebben vandaag een belafspraak gehad met de gynaecoloog. Omdat onze slagingskans volgens hun berekeningen op 65% zit is dat veel te hoog om in aanmerking te komen voor verdere behandelingen. Dus moeten wij nog 1,5 jaar zelf proberen en dan pas kunnen wij weer terug komen aan de ene kant baal ik, maar aan de andere kant......
Is een beetje dubbel he Brondy. Ene kant blij dat de kans hoog is, andere kant, anderhalf jaar weer zelf verder.... (het lukt jullie vast en zeker dit jaar nog!!!)
NOD lijst 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje 12 juni - Wishtobe, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 11 ? ergens begin juli - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 30+, IVF poging 1 nieuwe NOD lijst 16 Aug - Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 30 Aug - onlyymariellee, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 05 sept- nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde pffffffffffff 10 okt - Annemoon, 34 jaar, 1e kindje, ronde 24 (1e ivf) 16 okt - Brondy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 29 okt - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 18 ZWANGER Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4, due date 10 nov. 2014 jongen Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015 Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015 Bevallen HuiBooBee, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014 Helaas vanmorgen ongi geworden. We gaan weer 'vrolijk' verder.... Moet nou toch wel een keertje lukken. Wordt er een beetje moedeloos van:x Wishtobe, zou het echt zo zijn? Mijn duimen draaien voor je! Annemoon, mijn duimen draaien ook van jou! Brondy dat is inderdaad balen dat je het nog 1,5 jaar zelf moet proberen (is wel hele lange periode...).
Balen PoohB! Succes weer! Jeetje Brondy, ik vind een half jaar of evt een jaar acceptabel, maar anderhalf?? Dat is echt te lang! Welke arts had je? Dr H? Klinkt wel als haar, beetje kijken naar schemaatjes op papier en aan de vrouw en haar gevoel voorbij gaan. Ik zou over een half jaar weer bellen en vragen naar Dr R. Heel veel sterkte en duim voor je dat het dit jaar nog zelf gelukt is!
Ja ik had dr H, Deventer ziekenhuis. Oke ga ik dat toch maar eens doen. dr H heeft ook nooit tijd, zeg maar.
Ik dacht dat je ook in Hengelo liep, haha maar dus in Deventer ook een dr H en qua werkwijze hetzelfde. Vanavond thuis ff googelen of dat dezelfde arts is...
Apart dat in deventer en hengelo een dr h zit, die beiden dezelfde werkwijze hebben. Zat zelf ook bij dr h in hengelo, vond het vanaf dag 1 al niet heel prettig. Aan het begin was er een stagiair bij, wou liever niet dat zo een jonge man bij de inwendige echo erbij was om mee te kijken (voelde me al helemaal niet op mijn gemak bij 1man, laat staan 2). Maar volgens dr h moest ik er maar aan wennen dat er meer artsen in de ruimte zijn terwijl de vrouw de broek op de enkels heeft. Heb het niet gedaan hoor, en direct om een andere gyn gevraagd. Nu bij dr R. Wat ben ik daar tevreden over!!!
Poohb, of het echt zo is.... weet ik pas volgende week. Sinds dat ene streepje voel ik wel van alles en nog wat, hoezo een lichaam kan je voor gek houden?! Trisha welkom en gefeliciteerd
ik ben ook in hengelo vraag me af is Dr. h een man of een vrouw eigenlijk? ik ken alleen de mannelijke variant namelijk
Heb al een paar dagen flinke steken, buikpijn en misselijk, net als toen ik voor de allereerste keer ongesteld werd bijna 15jaar geleden. Zal misschien wel door de hsg komen. We zullen het over een paar dagen weten wat de reden van de misselijkheid is. Hoop dat het bij jullie wel meteen raak is brondy. Hoop houden
Nod is donderdag a.s. Doorgezet heeft nog niets, maar ben er ondertussen van overtuigd dat het niet gelukt is. Mijn man daarentegen is heilig ervan overtuigd dat het wel raak is. Hij vindt mij 'een emotionele zeur', haha. Volgens mij ben ik dat elke maand
@wishtobe Oeh nog wel spannend dus. Had een post geplaats over hoe snel zwanger na HSG. Blijkt dat velen wel direct zwanger waren maar dat het ook een miskraam werd Hopelijk voor ons niet het geval. Mijn NOD is een week later
@brondy, oei, dus als het raak is, mag ik me nog zorgen maken ook :S . Ga je al eerder testen, of wacht je netjes af tot je NOD? Jullie hebben al een kleine, dus je zou toch denken dat het gewoon zou moeten lukken. Je lijf weet wat ie moet doen! Kan ook zijn dat het bij de eerste gewoon geluk was. Maar hoop dat jullie nog dit jaar in verwachting zijn van jullie tweede wondertje. Komt vast wel goed Heeft je man trouwens al een tweede semenanalyse gekregen?
Nee, geen zorgen maken, andere dame zei ook: beschouw t als dikke pech en toeval. Weer een andere dame had na de HSG juist goede zwangerschappen, dus tis heel wisselend. Ja dat zou je denken he?! Maar helaas. Heb nog een test die al over datum is, dus denk dat ik die zondag of maandag ga gebruiken. Heb liever een witte test dan er weer achter komen door bruine afscheiding