Nee, nog niet gedacht aan zelfinseminatie, maar klinkt wel goed als alternatief... Binnenkort maar even thuis bespreken, kijken wat hij hiervan vindt.
http://data1.whicdn.com/images/110152307/thumb.jpg Dat is een beetje hoe ik mij voel op dit moment. Steeds maar vrolijk zijn en het leuk moeten vinden dat iedereen kindjes krijgt..... het begint steeds moeilijker te worden om positief te blijven. Mensen die nu al hun 2e, soms al 3e kindje krijgen, in dezelfde tijd dat wij voor de eerste vechten. Al 4 jaar bezig, en wij blijken helemaal gezond en in goede staat te zijn zelf zwanger te worden. Super zaad, elke keer hele mooie eitjes, goede toegankelijkheid van de eileiders, zelfs de samenlevingstest was goed! Zwangerschapskans: bijna 61% ! Na 4(,5) jaar geloof ik daar niet meer in. Het is voor het eerst dat ik spontaan huilend bij iemand ben weg gelopen die zei dat ze in verwachting is. Nu al behoefte om thuis onder de wol te kruipen, zodat ik niemand hoef te zien met bolle buik of kindje.....
Wishtobe , meid ik weet hoe je je voelt ik ben al zolang bezig meid al bekant meer Als 10 jaar na dood geboren zoon , bbz en weet niet hoeveel miskramen naar iui ivf alles en wij zijn ook gezond en alles was goed heb ik de moed ook wel opgegeven en het is moeilijk maar die stap heb ik gehad ik heb zoiets komt het komt het komt het niet gaan we adopteren , om mij heen zijn ook allemaal kinderen en baby en babys die gaan komen pfffff het blijft kriebelen , maaaar meid ik ben er van overtuigt dat onze tyd echt wel komen zal daar blijft ik in geloven . En hoop dat een dikke knufffffffff je kan helpen nu van mij
Nurrie, je bent een schat. Heb ook erg veel respect voor je, dat jullie het na al die ellende nog volhouden!
Zit niks anders op schat wil is groot maar ja miss hien vindt de goeie heer boven dat het nog geen tyd is voor ons en hopelijk komt het voor ons allen gauw .
@wishtobe Meid toch dikke knuffel voor jou!! Kan mij goed voorstellen dat je nu niet meer geloofd dat de kansen op een natuurlijke bevruchting zo hoog is. Vind het heel knap van je dat je het al zolang vol gehouden hebt! Dat je nu (pas) een x weg loopt huilend is helemaal niet erg. Gister ben ik bij een haptonoom geweest en hebben we het ook daarover gehad en nog wat andere dingetjes. Zij vertelde mij ook dat je je niet altijd groot hoeft te houden, opkroppen is niet goed voor je. Gister hebben de nodige tranen dan ook wel gerold bij mij. Ik heb al een kindje en ben nog niet zo lang bezig als jullie, maar ik begin jouw gevoel wel te begrijpen. WIj genieten nu ook extra van onze zoon en beseffen heel goed dat hij ons aller grootste wonder is. @nurrie Voor jou ook een hele dikke knuffel. Het leven is zo oneerlijk he. Bij mij in de omgeving ook weer iemand heel snel zwanger
Nou wij gaan volgende ronde geen streep tezien eerste x na paar mnd geen streep wat warem die andre testen dan , of we hebben late ei gehad
Met mijn bbz hebben ze mij voor de dood weggehaald door fout gyn en ziekenhuis dachten cyste terwijl ik bloede , en er bekant de dood voor ogen zag met spoed geopereert bij zwangerschap krijg ik gelijk bloedtesten en van alles om dat uit te sluiten .
@nurrie Wow heftig zeg!! Begrijpelijk dat jij dan elke maand test. Had deze ronde ook getest, maar had toch een test die al over datum was, dus ach. Deze ronde ga ik ook testen omdat de 12e mijn NOD is en ik dan in het buitenland zit voor werk. Dus ga zondagochtend (de 9e) al testen.
Ahzo, ja dan is het ook wel van belang dat je test en het zeker weet. Merk je er wat van dan als je een bbz hebt? Als het begint te groeien zul je het vast wel merken, maar in het begin?
De 1 begint al te bloeden in het begin de ander niet eigelijk weet ik alleen hoe het bij mij ging en hooop nooit meer mee te maken pfffff
Juheeejjjjj, contract is officieel getekend niet mijn droombaan, maar vanuit hier kunnen wij weer verder gaan kijken. Mijn baas weet dat ik niet voor altijd wil blijven en wil mij zelfs helpen om verder te komen.
@wishtobe gefeliciteerd met je baan! Fijn dat je zo'n 'baas' hebt. @ hier eergisteren weer ongi geworden. Begin nou ik wel een beetje moedeloos te worden. Maar weer op naar de volgende ronde
@wishtobe Super! Gefeliciteerd! Dat is wel fijn zeg, zo'n baas. @poohb He balen zeg dat snap ik helemaal. Dat heb ik ook wel hoor. Hoop zo dat het nu wel raak is. Maar zou niet weten waarom het nu wel zou lukken ten opzichte van de vorige rondes. Naja, moeten eigenlijk de hoop niet opgeven
Wishtobe hoop dat het deze bij jou raak is. Je zit op het wachtbankje nu. Succes. Wij gaan er weer 'flink' tegen aan en hopen maar weer dat deze ronde het wel lukt. Moet toch een keer lukken