Kom op meiden, niet de hoop verliezen!!! Af en toe een <piep> dag hebben kan, maar daarna weer hoopvol zijn hoor! Poohb: have fun zorg er wel voor dat het geen verplichting wordt he! Als het een 'moetje' is, zal het niet lukken..... Brondy: hoe is jullie gevoel voor deze ronde? Hsg werkt nog na he, dus kans is wel nog steeds vergroot! Hier: laatste dag van het wachtbankje. Maar weten eigenlijk al dat het nu niets is, zijn de klusperiode een beetje vergeten, hihi.
@ wishtobe Hahaha, maar miss dat het dan juist wel gelukt is Dat is ook zo. Heb eigenlijk geen idee, maar soms toch wel goede hoop. We wachten gewoon af. Zondag ga ik testen, want 's avonds moet ik vliegen voor werk.
Moet je ver vliegen, of is het een korte vlucht? Moest voor eerder werk vaak naar Londen, wat een verschrikkelijk saaie vluchten waren dat, voordat je boven bent begint de afdaling alweer. En ik houd zo van vliegen...... hihi Zal voor je duimen zondag, dat er een mooie streep tevoorschijn komt
Dag 3 over tijd. Begon toch hoop te krijgen. Helaas nu al de befaamde ongi-krampen. En minimaal rood bij afvegen. Op naar volgende ronde dan maar.....zucht.
Hey meiden , nog niet veel leuke nieuws te lezen hier was er tydje er niet op ivm zieke pa maar gelukkig gaat alles ok , maar wat een ellendig jaar bah bah nou hier wachten we op de ongi dag of twee komt die
@wishtobe: wij doen niet aan 'moetjes', alleen als we allebei zin hebben en anders niet. @nurrie: fijn dat alles ok gaat met je vader.
Hey hey , maar 3 dagen menstruatie gehad wel heel kort 1 dag slim en 2 dagen minder normaal vol 7 dagen pff hoest verder met de mensen hier
Hey Meiden Ik heb geschitterd van afwezigheid, sorry helaas door naar de volgende ronde en nu dus weer in de wachtweken @wishtobe Ja dat zijn vervelende vluchten, wij vlogen ook via Londen. We moesten in totaal 12 uur vliegen, met overstap. He ja, met 3 dagen overtijd ga je goede hoop hebben. Bij mij begint het ook altijd met rode afscheiding, zooo vervelend, meestal weet ik dus 1 a 2 dagen van te voren al of het gelukt is of niet. Nu was ik op dag 12 pas weer terug in NL, dus ben er bang voor. Heb van t weekend ook gewoon lekker een wijntje gedronken, ga er minder rekening mee houden, na al die teleurstellingen en al meer dan een jaar geen drupje alcohol om niks. @Nurrie He balen zeg Kom op meiden, 2014 is bijna voorbij, laten we allemaal toch nog 'even' zwanger worden voordat 2015 begint!!!
Wat is het hier rustig... "Kom op meiden, 2014 is bijna voorbij, laten we allemaal toch nog 'even' zwanger worden voordat 2015 begint!!!" - Brondy, ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wordt steeds rustiger hier Brondy, je moet gewoon lekker genieten. Glaasje alcohol kan geen kwaad. Je zit nu ook in de wachtdagen, houd je het nog vol (niet dat je wat anders kunt doen dan wachten...) Nurrie, ja, zijn maar weinig meiden hier zwanger geworden dit jaar. Laatste maand om daar verandering aan te brengen. Zit hier nu 1dag voor nod. Maar vanwege de lange cyclus van vorige keer houd ik rekening met 3dagen extra. Zou een mooi kerstcadeautje zijn als het nu wel gelukt is.
Ik hoop zo ontzettend dat er een mooi kerst cadeautje voor jullie zal zijn! Brondy; hoe gaat het? Wishtobe; nog niets te bekennen? Ik ben afgelopen zondag voor het eerst weer ongesteld geworden. Men zegt dat het de hel moet zijn, maar ik voel tot nu toe bijna niets! *Even afkloppen.*
Huiboobee, duim voor je dat het zo blijft. Ken er wel meer waarbij het soepeltjes verloopt, hoop dat het voor jou ook zo zal zijn (en blijven). Met je kleine gaat alles goed? Gezond,groeit goed en slaapt de nachten goed door? Nurrie, na al die jaren is het jou zo gegund he, laat het raak zijn zodat jullie 2014 superieur kunnen afsluiten! Hier is het nog rustig. Gister wel dermate misselijk en hoofdpijn dat de baas mij naar huis heeft gestuurd ('fijn dat je toch wilt werken ondanks dat je witter bent dan de muur achter je'). Vandaag nog even uitzieken en morgen weer aan het werk denk niet dat het wat te betekenen heeft gezien de griep weer eens om zich heen grijpt in het dorp.
Gaat helemaal goed. Gisteren weer een mijlpaal, ze draait van rug naar buik. Slapen gaat wat minder, maar komt ook wel weer goed. Ik merk wel dat ik het hier lastig vind om over dochter te praten. Zo veel dames die zo verlangen! Haha! Wat een uitspraak van je baas! Mijn duimen draaien.