NOD lijst 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje ergens begin juli - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 30+, IVF poging 1 16 Aug - Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 30 Aug - onlyymariellee, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 nieuwe NOD lijst 05 sept- nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde pffffffffffff 10 okt - Annemoon, 34 jaar, 1e kindje, ronde 24 (1e ivf) 29 okt - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 18 - Wishtobe, 26 jaar, 1ste kindje - HuiBooBee, 24 jaar, 2e kindje ZWANGER Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015 Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015 Brondy, 29 jaar, 2e kindje, due date 14 sept 2015 Bevallen HuiBooBee, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014 Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4, november? 2014 jongen
Zo even nieuwe lijst Hahahah is dat zo???? Naja we zullen zien, ml wil het wel graag weten. Maar dat zal dan rond week 20 zijn ofzo.
Ohja en nee, heb eigenlijk sinds de laatste clearblue geen test meer gedaan. Twijfelde wel om er nog 1 te doen, maar MvM komt deze week waarschijnlijk, moet de afspraak wel even verzetten, maar goed. En donderdag toch naar de gyna.
Wou de nod lijst aanpassen, maar ging niet goed via de telefoon.... Wishtobr, 27 jaar, 1ste kindje, nod onbekend vanwege vervroegde iui Hebben een vervroegde iui gekregen omdat gonal f iets te goed aan sloeg in 1 eierstok. De follikel was op dag 7 al 18mm en de andere grotere was waarschijnlijk al weg (normale cyclus 32-34 dagen). Hopen nu dus dat alles goed gaat. Gelukkig was iui zelf pijnloos Brondy, morgen mvm. Top dat je daar aan meedoet. Mijn dank is groot!! Welkom alle nieuwe dames!
NOD lijst 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje ergens begin juli - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 30+, IVF poging 1 16 Aug - Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 30 Aug - onlyymariellee, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 nieuwe NOD lijst 05 sept- nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde pffffffffffff 10 okt - Annemoon, 34 jaar, 1e kindje, ronde 24 (1e ivf) 29 okt - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 18 ???? - Wishtobe, 27 jaar, 1ste kindje, 1e IUI - HuiBooBee, 24 jaar, 2e kindje ZWANGER Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015 Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015 Brondy, 29 jaar, 2e kindje, due date 14 sept 2015 Bevallen HuiBooBee, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014 Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - jongen november? 2014
Lijst even aangepast @wishtobe Wow, nou wel fijn toch dat het zo goed aanslaat? gelukkig nog een ei die goed gegroeit is. Hopelijk gelijk raak, ik ga in ieder geval voor je duimen!! Ja MvM is een kleine moeite, bij vorige zwangerschap ook gedaan, wel de afspraak verplaatst naar vrijdagochtend
Hoe gaat het hier met de rest van de meiden? Nog leuke nieuwtjes?? Heeft iemand al een vakantie gepland voor de zomer? Heb wat leuke ideeën nodig Hier was de gonal f te goed . Als ik niet had gebeld vanwege enorme buikpijn door het prikken, hadden we mijn laatste grote follikel ook gemist. Als het niet is gelukt deze ronde wordt de dosis verlaagd of zelfs geheel weg gelaten. Maar hopen uiteraard op een mooie tweede streep over 2 weken. Ben blij dat ik een volle agenda heb tot dan, anders zou ik gek worden van het wachten....
Ik duim voor je Wishtobe. Brondy, hoe gaat het? @hier; ik dacht een eisprong te hebben gehad. Maar mijn lichaam houdt me weer voor de gek.
@whistobe Ik ga ook hard voor jou/jullie duimen Inderdaad maar goed dat jij gebeld hebt dan @huiboobee Haha, oopsie Lange cyclus nu dan? Hier gaat t prima, wel vlagen van misselijkheid en eet vooral 's avonds heel slecht en moeilijk :-s Maar de echo was goed zelfs een kloppend hartje gezien 😍
Oooh jippie jee! Wat een bijzonder beeld blijft het he! Waarschijnlijk een niet bestaande cyclus, as usual..
@huiboobee Hahahaha Oja vakantie Wij hebben t al wel bedacht maar nog niet geboekt ofzo. Gaan eerst naar Oostenrijk naar de F1 Dan door naar Venetië voor paar daagjes Dan door naar Rome voor paar weken
Dat zijn lekkere vakantieplannen zeg! Ik denk dat het Engeland wordt, of Duitsland. Nog geen idee dus
Hoi meiden, Ik kom ook uit Overijssel net als jullie namelijk uit Enschede. Heb een dochter van 11.5 maand en wordt 5 februari 1. Ik heb eerder in een andere praatgroep gezeten tijdens mijn eerste zwangerschap, een leuke groep waar ik nog steeds contact mee heb alleen komen ze uit heel het land. Ze houden wel eens een meeting en daar ben ik ook wel een paar x geweest alleen wordt het mij te ver weg. Nu dacht ik misschien vinden jullie het leuk als ik hier mee kom kletsen. Wij willen van het zomer voor een 2de gaan. Groetjes Nienke
Welkom Nienke. Wanneer mag je testen WishToBe? Hier vanochtend een Etos test gedaan. Na 3 minuten 2 streepjes. Ik roep man erbij om te komen kijken, weg tweede streep
Welkom nieuwe leden , hier nod rond 5 febr het wordt toch echt tyd hè voor ons allen hahaha vakantie niet geboekt we hebben een boot en gaan altyd met de boot weg de weekend en de bouwvak .
Huiboobee...wat raar dat het streepje ineens weg is. Zou dan toch nog een keer testen... Nurrie, niet slecht, een eigen bootje Hier, rond 5februari gaan we testen, als er nog geen ongi gespot is. We lopen dan mooi gelijk nurrie. Beide een mooie posi test he!!!
@nienke Welkom!! @HuiBooBee Huh? dat is vreemd. Zou morgen dan nog een test doen. Ik heb die van de action, werkte prima @Wishtobe Nog even geduld dus, ga alvast voor je duimen, wordt nu wel een x tijd inderdaad. @Nurrie Lekker hoor, een eigen boot! En voor jou wordt het ook echt wel tijd, mijn duimen draaien overuren Zaterdag jarig, dus even bedenken hoe ik het ga doen met drank enzo, hahah