Een eigen bootje? Lekker Nurrie. Mijn duimen draaien overuren voor je Wish. Brondy: anders ben je toch aan een antibiotica kuurtje voor blaasontsteking o.i.d.
Wishtobe nou hoop het En mijn duimen draait al maanden voor ons allen ze zijn bekant blauw haha En eigen bootje is ook heerlijk rust heerlijk
Even heel ego berichtje, sorry daarvoor. Vanwege de pregnyl spuit had ik hcg in mijn lijf. Dit kon ook duidelijk worden aangewezen met een zt. Deze liep mooi af totdat de testen omowit waren. Nu lopen ze weer op!!! Tot eergisteren was er niets meer te zien. Vanmorgen een lichte, maar duidelijke streep (gyn raade aan te kijken wanneer hcg van de spuit verdwenen was om niet onnodig teleurgesteld te worden). Zal het dan toch echt??!!! Begin weer hoop te krijgen.....
@wishtobe aaaaaaah ik hoop het zo!!! Duim duim duim!!! Ga je nu elke 2 dagen testen?? HCG verdubbeld zich toch met 2 dagen?? Volgende week jouw NOD toch?? @HuiBooBee Hmmmm dat is wel een goeie, zal dan even internet rondspeuren hoe dat in zijn werk gaat voordat iedereen er in de details naar gaat vragen Hier gaat het wel aardig. Gister zag ik een beetje bloed maar dat kwam waarschijnlijk door de sex. Schrok er wel van zeg, poeh. Volgende week (5 feb) pas naar de vk en zij maken geen echo dus hopelijk kunnen ze het hartje vinden.
Brondy, zo ben je bang dat het niet lukt, en nu zijn het die eerste weken waar je om elk krampje of bloed gek kunt maken he. Het is nu down there flink doorbloedt, dus kan maar zo dat dat door sex komt.... De 18e al een termijnecho, even volhouden tot je de kleine weer ziet (3weekjes, is best snel maar duurt toch zo lang hè) Hier, ga zondag weer testje wagen in de hoop dat het dan een flinke streep is
Hahahah ja echt he, nu ga ik op alles letten Ja de 18e al, omdat we ook een nekplooimeting doen. Wil de combinatie test doen, omdat ik van mijzelf weet dat ik moeilijk met een gehandicapt kindje overweg zou kunnen. Trek ze wel aan, maar het kost zoveel tijd en energie. En als het goed is vergoed mijn verzekering die Oeh vind het zo spannend voor je!!!
Ja, goeie vraag, wat als wel. Vriendin heeft gehandicapt kindje. Hij kan echt niets zelf, niet lopen, eten, drinken, naar de wc, noem maar op. Maar ze zegt zelf dat ze hem voor geen houd had willen missen maar dat het ontzettend veel werk is en ze daarom moest stoppen met werken. En ze ook wel blij is als hij een weekje met de zonnebloem mee is en ze dan rust heeft....... Zou het dus ook wel ergens snappen als iemand tegen een gehandicapt kindje zou kiezen. Maar het is hoe dan ook een wondertje.... Hoop altijd dat niemand voor die keuze komt te staan....
Als toch blijkt dat de test uitwijst dat we een verhoogde kans hebben krijgen we natuurlijk eerst nog andere testen. Die ga ik wel doen dan. En als daaruit blijkt dat het bijna zeker is dat het kindje gehandicapt zal zijn, is de kans 90% dat ik de zwangerschap laat beeindigen. Het is een groot wonder dat je zwanger wordt en ik heb er 1,5 jaar op moeten wachten. Maar wij hebben zl al en die verdient ook aandacht, hij is gezond en vraag veel aandacht. Dan prijs ik mijzelf gelukkig met 1 gezond kindje en miss ooit een 2e. Het klinkt heel hard, maar wat Wishtobe zegt, dat het veel aandacht en tijd kost, dat kan ik echt niet. Ik heb ook een eigen leven en dat zou ik dan ineens op moeten geven, want zomaar even weg gaan kan dan niet meer.
Je hebt wel verschil in gehandicapt en gehandicapt. Maar komt vast goed! Hoeveel DPO zit je Wish? Dit ziet er toch wel erg mooi uit. Benieuwd of ie (over)morgen donkerder is!
Dat ziet er goed uit hoor!! Vind t heel spannend voor jou, duim duim duim Bedankt er zijn er toch best veel die het niet begrijpen. Maarja het blijft mijn keus. En we gaan er inderdaad vanuit dat het een gezond beebje is
Test is van gister. Was toen 9 dpo..... nu dus echt een paar dagen wachten en dan hopen op een knaller....
Brondy , lieverd ik snap je maar nog niet van uitgaan schat je krijgt gewoon een super mooi en gezond baby Wishtobe dat ziet er goed uit hoop ook op zo,n test straks wacht nog ff met testen als ik niet ongi wordt test ik pas . Fijn weekend meiden xxx
@Nurrie Thanks, lief van je @wishtobe Op hoeveel DPO zit je nu?? Donerdag eindelijk naar de VK, als ik er aan denk word ik wel een beetje zenuwachtig Lijst aangepast, ben inmiddels 30 geworden
NOD lijst 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 20 feb - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje ergens begin juli - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 30+, IVF poging 1 16 Aug - Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 30 Aug - onlyymariellee, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 nieuwe NOD lijst 05 sept- nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde pffffffffffff 10 okt - Annemoon, 34 jaar, 1e kindje, ronde 24 (1e ivf) 29 okt - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 18 ???? - Wishtobe, 27 jaar, 1ste kindje, 1e IUI - HuiBooBee, 24 jaar, 2e kindje ZWANGER Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015 Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015 Brondy, 30 jaar, 2e kindje, due date 14 sept 2015 Bevallen HuiBooBee, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014 Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - jongen november? 2014