Geen bloed vandaag alleen beetje bruinige afscheiding pfff als morgen nog niks is ga ik morgenmiddag testen
Nurrie, wat pieeep!!! Blijf hoop houden he! Ooit komt de droom uit! Hier is het kl#te. Streep van de test liep mooi op. Dus niet meer getest. Vanmorgen foute boel, rood! Volgende week naar gyn om te kijken hoe of wat. Maar wij verwachten dat het vroegtijdig mis is gegaan. Helaas. Maar even een tijdje pauze van MMM, van het willen zwanger worden. Gewoon lekker met manlief genieten van het samenzijn. Zou er nog depri van kunnen worden.
Gek wordt ik er van , maar moet wel zeggen dat het niet veel is , En dit wil ik ff delen met jullie kreeg een mail van zwanger en kids Ontvang gratis* 3 uiterst gevoelige zwangerschapstesten dipstick bij uw bestelling. Gebruik de code: NBK3UGZD
Nurrie, Blijft het weinig, kun je altijd nog een testje wagen. Maar zou nu even afwachten wat er verder gebeurd. Blijf voor je hopen!
balen meid...... Gezellig samen nieuwe ronde in Zakt bij jou de moed ook langzaam de schoenen in? geloof er na al die jaren echt niet meer in dat het nog gaat lukken maar mijn man wil graag verder met proberen bij de gyn. Voor mij voelt dat alleen als een hoop verspilde tijd voor ons maar ook de gynaecologen.
Dikke knuffels meiden!!! Niet leuk zeg Wishtobe, snap wat je bedoelt. Maar denk wel dat je man gelijk heeft. Vriendin van mij had 6 mislukte IUI's maar de eerste IVF poging was raak! Dus geef de moed niet op. Ik heb trouwens (oor)accupuntuur gedaan. En de laatste x zei de vrouw ook dat er nu echt niks in de weg zou moeten staan en ze had gelijk, het was harstikke raak. Miss is het iets om te overwegen?? Sowieso werden mijn menstruatie klachten minder en zat ik lekkerder in mijn vel.
Zakt bij mij al door de bodem ben eigenlijk wel zat , pffff denk gewoon maar dat geluk bij ons niet neer is gelegd xxx
deel je gevoel nurrie... het is niet eerlijk. Als je ziet hoeveel vrouwen abortus laten plegen. Die geraken wel zwanger, en dames die er alles voor over hebben daar lukt het niet bij. Waar woon je ook alweer nurrie? Wordt tijd een keer te meeten.....
Meiden, ik leef echt met jullie mee Ben al druk bezig met plassen in de blauwe bakken. Hoop zo dat het bij jullie ook snel raak is!! *strooi wat HCG*
Hihi ja zeg dat wel Hoe is het met jullie? Nog leuke weekend plannen? Wij hebben woensdag een goede echo gehad ben 5 dagen vooruit gezet. Dus nu uitgerekend op de verjaardag van ml Komende zondag gaan wij het mijn schoonouders vertellen, ben wel benieuwd hoe ze reageren. Mijn ouders en zusje weten het inmiddels al een tijdje. Weet niet of ik jullie hier wel mee moet vermoeien. Vind het zo niet leuk dat het bij jullie nog niet gelukt is
Sorry. Druk bezig met willen te verhuizen. Nu een leuk huisje in Hengelo gezien, maar ook in Apeldoorn.. Keuzes, keuzes en nog meer keuzes. Succes Brondy. Hoe ga je het vertellen? Hier weer ongesteld geweest. Een pijn joh, en een bloedbad. Yuck!