Hey meiden, hier waren weer weken pfff ziektes overlijdings pfff, ik moet ook zeggen dat ik vanaf gisteren zere borsten hebt gadver ben 4 febr ongi geworden ja
Nurrie, je hebt het wel te verduren zeg..... sterkte Huiboobee: altijd spannend, verhuizen. Hengelo en Apeldoorn hebben beide zo hun voordelen en charmes Brondy, ennnn hoe hebben je schoonouders gerageerd? Net als gillende keukenmeisjes zo blij, huilend van geluk of ....? Vervelen met je geluk doe je ons echt niet hoor. Hopen allemaal dat wij de rest ook eens mogen mee laten genieten van het geluk....
@HuiBooBee Oeh lastig zeg! Voor- en nadelen goed opschrijven, hihi. Ik woon in Deventer, vind het wel fijn dat het redelijk centraal is. Oh getsie, is je cyclus al weer op een rit? @Wishtobe oh gelukkig dan blijf ik leuke dingen posten en natuurlijk hoop ik ook heel hard dat jullie snel ook zwanger zijn. @Nurrie He vervelend meid hopelijk binnenkort een mooie test vertellen Ik had achterop een shirtje de tekst 'psssssst ik word grote broer' gestreken. Schoonvader zag t niet eens, schoonmoeders zag t direct. Wat heb jij op je shirt staan...?? Ooooh wat leuk, gefeliciteerd!! Ze waren enthausiast maar niet zoals bij zl. En vroegen haar ook om extra op te passen, of ze dat zou willen vanaf 2016. sv heel enthausiast en snapte wel dat wij dachten dat sm dat miss leuk zou vinden. Maar zij ging allerlei dingen bedenken waardoor het miss niet zou kunnen. Dus heb ik maar gezegd dat zij zich niet verplicht moet voelen. Oja ze past nu 1x in de 4 weken op, dan zou het 1x in de 2 weken worden. Mijn moeder past al elke week 1 dag op, dus om die nog meer te vragen wordt een beetje to much. Maar zitten vooral straks mee, als zl naar school gaat, na de zomer van 2016.
Brondy: wat een leuk idee om het zo te laten weten! Dat ze ietsje minder enthousiasme lieten zien dan bij zl kan ook zijn omdat ze nu al opa en oma zijn, het is niet meer 'nieuw'. Leuk is het natuurlijk alsnog nurrie: als het op de een of andere manier mogelijk is zou ik toch een weekendje weg gaan om even wat rust te krijgen. Want hoe veel je laatste tijd meemaakt, zal vast veel stress opleveren.
Ohhh schat zou heeeeeel graag willen ben ook een hele maal kapot emo en noem maar op huilbuien pffffff wat een ellende man man en allemaal die k*t ziekte en nu vriendlief tante ook nog bah zo zat hè en dan nu ook nog giga zere tieten al paar dagen terwijl ik 2-3 mrt nod heb grrrrrr weet allemaal niet meer soms bah maar lief van je schat
Leuk gedaan Brondy! Tja, de nieuwigheid is er af, ze zijn al opa en oma. Denk dat dat wel bij meerdere zo gaat. Deventer heeft zijn voordelen. Ware het niet dat ik daar zo ontzettend gepest ben, ik durf daar niet meer naartoe te verhuizen Man werkt daar momenteel. Zit best veel werk voor hem. Maar ja, mijn verleden Hele hele dikke knuffel Nurrie. Soms wil je alles gewoon kort en klein meppen! Wat moeten jullie veen doormaken zeg! Weet iemand hoe het met poohB gaat?
He nurrie dikke knuffel meid!!! Hopelijk wordt jullie het geluk ook eens gegund en geen narigheid meer. HuiBooBee Snap dat je dan niet naar Deventer wilt verhuizen. Ik kom oorspronkelijk niet uit deventer, dat scheelt wel denk ik Wij willen misschien naar Epse verhuizen, miss dat ml zijn bedrijf gaat verkopen. Wishtobe Dat zal het vast zijn, achja wij zijn wel in de wolken en dat is het belangrijkste toch Zag dat PoohB de 19e wel online is geweest, ze heeft in een ander topic gereageerd. Ging niet over zwanger zijn of worden hoor. Maar ben ook wel benieuwd hoe het met haar en de anderen gaat. Pffffff, wat heb ik een slechte week zeg. Sinds gister al super slecht te pas, maar zit wel op mijn werk. Kan niet uit mijn bed komen zo moe ben ik en op mijn werk ben ik niet vooruit te branden. En de hele dag door lichtelijk misselijk. Niet kots misselijk, maar wel genoeg dat het vervelend is Morgen naar de negenmaandenbeurs, kan ik iets langer in bed blijven liggen, hahaha
Brondy, wat vervelend die misselijkheid. Heerst ook wel he. Let goed op je zelf! Veel plezier bij de beurs. Moet heel leuk en leerzaam zijn....laat je weten of je nog leuke (nieuwe) dingen bent tegen gekomen? Nog een domme vraag, waar ligt Epse?? Huiboobee, het verleden is het verleden. Maar snap dat het wel vervelende herinneringen oproept. Nurrie, ja, die voorgevel toch steeds he Heb jij trouwens zo een korte cyclus? Over de anderen, moekie had besloten even helemaal niet meer op zp te komen (mee te schrijven). De rest is een beetje pleite.. wel heel benieuwd hoe het met ze is.
Ja die voor gevoel pfff cyclus is 26/27 en nou zolang voor nod al zere boobs volgends mij nog nooit gehad en pis me dood wacht wel zaterdag ga ik testen ivm feestje sowieso ff voor zekerheid
Zo vanmorgen wakker en na een heerlijke bak koffie gigaover me nek goeiemoggel ppppffff weer mooi me bed in gekropen
Oei Nurrie, niet ziek worden beterschap in iedergeval en ik hoop dat t vanwegen wat anders komt Wishtobe Ja he, iedereen om me heen wordt ook ziek enzo, nee dat moet ik nu echt niet hebben. Heb zaterdag een wedstrijd en daarna mag ik best ziek worden. Als ik mijn bed niet uit kan komen om 6 uur, zet ik meestal mijn wekker gewoon een half uur of uurtje laten Hihi, geeft niks. Epse ligt eigenlijk tegenover Deventer, maar aan de andere kant van de snelweg. Daar zijn ze bezig met een heel mooi nieuwbouw plan. negenmaandenbeurs Wij gaan eigenlijk elk jaar sinds ik in verwachting was van zl. Nadeel vind ik wel dat het tegelijk is met de huishoudbeurs en al die suffe oude dames ook over 'onze' beurs lopen, blijf lekker weg! Dan is het ook iets minder druk! Of waarom niet in Utrecht? Is net wat cetraler lijkt mij. Maar goed, het was wel weer leuk en had ook nog een BabyBeGood doos gewonnen, niet heel bijzonder maar wel leuk. Verder ook nog een Elephant & Apple tas gekocht, voor 10 euro ipv 30 deze kun je aan de zijkant van je kinderwagen/buggy hangen voor extra opbergruimte. Echt super handig. En heb ik een extra echo laten maken, gratis wel erg leuk om de beeb weer te zien, en zl zag hem/haar ook, hij was helemaal overdonderd.
Brondy: suffe oude dames van de huishoudbeurs? Zijn toch ook vast dames van onze leeftijd die daar heen gaan, hihi.... Moest even opzoeken wat een elephant & apple precies is. Ziet er wel leuk en erg handig uit! En wat leuk dat je een echo hebt kunnen laten doen. Je zoontje heeft de kleine dus nog niet eerder gezien? Nurrie: ohjee... hoop dat je niet ziek wordt en dat het inderdaad door wat anders komt. Duimpjes draaien! Hier:.niets nieuws. Ben wel aan het nadenken of we in maart voor volgende iui gaan of niet. Erg weinig zin in al die hormonen in mijn lijf als het voor niets is. Maar ja, heb nog ruim een week om daarover na te denken.
Ja dat klopt, de zwangeren gaan ook wel naar de huishoudbeurs. Ik ben ook heel even geweest. Maar dat was meer omdat ik naar de Pasar Malam wilde om daar wat te eten Nee zl had de beeb nog niet eerder gezien. Omdat ze zeggen dat een echo te lang voor ze duurt en drukte erbij is niet handig. Waar ze ook wel gelijk in hebben hoor. Maar heb jij ook niet het gevoel dat als je het niet doet dat je weer een maand verloren hebt??? Ik bedoel hoe sneller je door de IUI's heen bent des te eerder kun je voor IVF, toch?? Hopelijk is dat allemaal niet nodig!! Dikke knuffel meid!!!
Wist niet dat echo lang duurt, allemaal nog niet meegemaakt he. Een verloren maand...tja, heb al genoeg verloren jaren, die paar maanden meer of minder. merk dat ik de laatste tijd weinig meer aan een eigen kind denk. Ook door het centrum lopen met al die mama's met hun kroost zorgt er niet meer voor dat ik de tranen moet wegbijten. Denk dat ik het niet meer echt wil of zo. Geen idee. Het verlangen is in ieder geval veranderd.
Naja, sommige echo's niet hoor. Maar een termijn echo of een nekplooimeting of de 20 weken echo's, die duren wel ff. En zl is nog maar 2 dus die begrijpt het niet zo heel goed als hij lang stil moet zitten. Maar denk dat wij hem wel meenemen met de geslachtsbepaling Snap wel wat je bedoelt, jij bent al zooo lang bezig, echt niet leuk meer. Misschien moet je het even opzij zetten?? Kon ik je maar helpen, dan deed ik dat graag.
Pfff bij elke hap die ik eet gelijk stront misselijk ? Morgen ga ik testen ivm feestje dan moet je toch al wat kunnen zien toch