Ben geen goede tuurder. Zie dan ook niet echt wat. Even in negatief gezet en dan lijkt het alsof er jn de verte een streepje zit. Maar dat is zo onduidelijk dat ik voor nu zeg: over paar dagen nog eens testen en rustig aan met alcohol. Brondy: succes met de wedstrijd.
Ah nee Nurrie Ik had zo gehoopt nu eens goed nieuws van je te krijgen Thanks wedstrijd ging voor eigen gevoel mwah, maar wel 1e geworden
Ja meiden , deze maand rustig aan en volgende maand ga ik afspraak maken bij gyn heb er ook niet veel meer zin in zo gvd en dan gewoon paar dagen eerder ongi worden is toch niet normaal meer
Euhm ik ben de laatste x ook 3 dagen eerder ongesteld geworden. Misschien juist een goed teken? De ronde erna ook rustig aan gedaan en lekker geknuffeld wanneer we echt zin hadden en tadaaaaah Oke geen garantie voor anderen, maar hoop t zo voor jullie!!
Brondy gefeliciteerd met de 1e plek Nurrie, alleen knuffelen als jullie daar zin in hebben lijkt mij ook beter. Geforceerd werkt dat ook niet echt....
Hmm....blijkt twee dagen geleden mijn nod te zijn geweest. Verwacht er niets van hoor, want we hebben maar weinig gezellige dagen gehad deze ronde. Op het moment dat we er klaar mee zijn, blijkt er weer een sprankje hoop te glinsteren....
hihi, misschien juist daarom?? Ga je nog wachten of ga je binnenkort testen?? Spannend.......... Ik duim heel hard voor je!!!
We gaan dit weekend naar parijs, misschien test ik vlak daarvoor, misschien ook pas na die tijd om teleurstellingen te voorkomen. Twijfel een beetje.... Brondy, nog maar.paar weekjes tot je waarschijnlijk het geslacht te weten komt. Wat voor gevoel heb je tot nu? Meisje of toch weer een jongetje?
Kon het toch niet laten om een testje te doen. Ennnnnn..... Wit! Misschien is mijn cyclus wel van slag van de hormoontjes van vorige maand.
Hallo dames, Ik meld me ook weer even. Heb de laatste tijd weinig tijd om op ZP te kijken. Ik deed dit altijd in mijn pauzes op het werk, maar tegenwoordig moet ik dan naar huis om met de pup te lopen. Verder hier nog geen nieuws op het 'babyvlak'.
Hey dames , neem ff time out we Zijn druk bezig met een ander huis misschien wordt het wat en heb het ook nog eens giga druk op werk hoop mensen griep pfff ellende zo gauw ik tyd heb meld ik me XXX
@wishtobe - onze pup 'Elmo' is een golden retriever van 4,5 maand. En het is zo'n lieverd.... En jij gefeliciteerd met je zwangerschap lees ik in je banner.
Wishtobe Laat je ons in spanning?? Moeten wij het lezen van je banner?? Maar wat fantastisch!!!!!!!!! Jeej!!! GEFELICITEERD!!!! Toch nog een keer getest?? Hopelijk een plakbeeb!! Nurrie Oeh maar dat is ook leuk, hopelijk wordt het wat! poohB Aaaaah leuk een puppy