Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Om moedeloos te worden die lijst :(

Nurrie, hopelijk snel.. ga jij je vrienden vertellen dat jr zwanger bent!!

Huiboobee: duurt nu wel al een tijdje tot de cyclus terug komt, of lijk dat zo? Heb er geen verstand van hoe dat werkt na een bevalling.

Dragonbaby, welkom. Hier gaat en komt het echt met vlagen het aantal meekletsers.

Brondy, ach, al wordt het ineens toch een meisje, zou ook wel leuk zijn ;)

Hier vanmorgen een licht streepje op de test (3 tot 6 dagen te vroeg). Benieuwd of het door gaat zetten en het een plakkert is. Anders weet ik het ook niet meer hoor. 3x scheepsrecht?

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja beetje wel he, Wishtobe :(
    Slik jij ook tarwekiemolie?? Geeft geen garantie hoor, maar schijnt goed te zijn voor je baarmoederslijm, na de eisprong.

Hoop echt voor je dat deze blijft plakken!!!!!!
    Anders zal ik eens kijken/zoeken wat voor tips ik had gekregen van de accupunctuur.

3. wishtobe

Hey brondy
    Bedankt voor het meedenken :) je bent een schat!

Ja slik al ruim 4jaar tarwekiemolie.
    Mijn moeder en stiefmoeder zijn beide accupunturisten, en heb veel tips (en behandelingen) van ze gehad, helaas geen effect.

Sinds dit jaar bezig met de maancyclus. Elke keer dat we die aanhouden is het wel raak. Nu nog iets vinden waardoor het een plakkertje blijft.

Hebben ook gezegd dat we na onze vakantie in september er mee stoppen. Ben depressief aan het worden en blijf tegenwoordig liever thuis want hier kom ik geen zwangere vrouwen tegen of jonge kinderen.
    Moet nog bij 3 op kraamvisite, maar stel dat liever uit tot....nouja... Tot de kinderen volwassen zijn?! Maar moet even doorzetten en er heen gaan...

Vandaag weer zo een heerlijke zeur dag, sorry..

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ah oke, dat wist ik natuurlijk niet ;)
    Dan heb jij er zelfs meer ervaring mee dan ik. Ik heb trouwens wel oor-accupuntuur gedaan. Weet niet in hoeverre dat verschilt van elkaar.

Snap wel heel goed dat je het zo niet wil hoor. Dikke knuffel!!!!
    Neem aan dat jij niet/nooit meer aan de anti-conceptie gaat??
    Ik ga echt heel hard duimen dat dit een plakbeeb is!!!!!

Kon ik jullie maar wat HCG geven, als dat nou zou helpen...

5. wishtobe

Oor acupunctuur.... Misschien ook iets om naar te kijken :)

Of ik ooit nog aan de anticonceptie ga? Denk ik niet nee. Op een bepaalde leeftijd zal manlief wel de knup er in laten leggen, niet dat we dan 50 of 60 zijn en we dan ineens een kind krijgen, hihi

Ben vandaag gewoon even zeer geïrriteerd. Zijn uitgenodigd voor een paasbrunch bij mijn lieve broer. Wel te verstaan de hele familie van beide kanten is uitgenodigd. Dat is absoluut niets voor hem. Ben zo bang dat ze willen verkondigen dat ze in verwachting zijn. Ze zijn in december gestopt met de pil. En gezien zij echt alles in hun schoot geworpen krijgen ben ik bang dat dit ook snel zal gaan. Niet dat ik het ze niet gun hoor, maar die verkondiging heb ik liever via de mail of app, zodat ik eerst een potje kan janken voor ze onder ogen te moeten komen. Maar ja, veel rekening heeft schoonzus nog nooit gehouden met andere mensen.. ..

6. wishtobe

Update: maatje verteld net dat ze in september/oktober kleine nr 2 verwachten (uiteraard bij beide binnen 3 rondes raak...) Ik trek het officieel niet meer.
    Ik ga naar bed en verstop me onder de dekens.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Jeetje Wishtobe, het zit jullie niet mee zeg :( dikke knuffel!!!
    Zijn jullie nog naar de paasbrunch geweest??

Hihi nee dat snap ik. Hier ook nooit meer aan de anti-conceptie hoor. Zodra ml 40 is gaat bij hem de knup er in ;) als het aan hem zelf ligt eerder, maar dat vind ik dan weer onzin.

8. wishtobe

Zijn niet meer geweest, maar de aankondiging wel gekregen via een videoboodschap tijdens de brunch. Zucht, kinderachtig als je al weet dat het een ander niet lukt. Idd zijn ze in verwachting.... 3e maand. Dus was meteen bingo ....
    Videoboodschap bin het kort; jammer dat jullie er niet zijn, wilden verkonden dat we in verwachting zijn. En omdat jullie toch geen kinderen hebben kunnen jullie vast vaak oppassen in de avond en in het weekend (wtf?).

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    :$ inderdaad WTF :$
    Weet jouw broer dat jullie al zolang bezig zijn??
    Niet eerlijk dat het bij hun in 1x raak is en bij jullie na 5 jaar nog niks :( hele dikke knuffel meid. Ik zou waarschijnlijk per definitie al niet op willen passen, als het zo moet.

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    WTF! Lekkere broer zeg..

Videoboodschap terugsturen; "van harte gefeliciteerd. Een onbezorgde zwangerschap toegewenst..
    Enne, dat we geen kinderen hebben komt omdat we ze niet zoals jullie zomaar kunnen krijgen. Fijne dag verder.."

En dan samen een zak chips leegvreten of wat dan ook.

@hier; nog steeds niet ongesteld maar wel bruin slijm aan het verliezen.
    Als dit aan blijft houden ga ik naar HA. Ik ben zo bang dat de keizersnee er voor heeft gezorgd dat ik nooit meer zwanger kan worden.

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    HuiBooBee
    Nee dat zou toch niet mogen :( neem aan dat je al wel een test gedaan hebt??
    Vervelend zeg, zou ook snel naar de HA gaan als het niet door zet.

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gister veeg roze en nu weer bruin slijm. Geen gigakrampen. Morgen maar weer een testje.
    Vorige was 2 weken terug.

13. poohB

poohB Actief lid

21 aug 2013
    126
    0
    0
    Proberen onze wens in vervulling te laten gaan - z
    Overijssel
    NOD lijst
    05 sept- Nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde pffffffffffff
    ca. 4 mei - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 25
    8 april - Wishtobe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 61, (1e ronde na bbz)
    ???? - HBB, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2
    ???? - Dragonbaby, 29 jaar, 2e kindje, ronde

ZWANGER
    Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015
    Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015
    Brondy, 30 jaar, 17e ronde, 2e kindje, Jongen?, due date 9 sept 2015

Bevallen
    HBB, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014
    Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014
    Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - jongen november? 2014

14. poohB

poohB Actief lid

21 aug 2013
    126
    0
    0
    Proberen onze wens in vervulling te laten gaan - z
    Overijssel
    @wishtobe het zit jullie ook niet mee... wat een fijne broer heb je dan..!

hier dinsdagavond tante geworden en woensdag helaas zelf weer ongi.... op naar ronde 25... begin ook moedeloos te worden, denk dat het ook nooit meer lukt om zwanger te worden. Van manlief moet ik er niet meer teveel mee bezig zijn, vandaar dat ik ook niet zo vaak meer ben.
    Hopen dat het bij manlief ook meerr gaat kriebelen nu hij een neefje heeft dat hij ook de mmm in wil. Niet dat ik dat wil, maar is volgens mij de enige mogelijkheid; denk niet meer dat het spontaan lukt.
    Zal binnenkort ook eens kijken naar tarwekiemolie en maancyclus, baat het niet schaadt het niet...

15. wishtobe

Oooh, gefeliciteerd met je neefje poohb. Houd er rekening mee dat als je naar de gyn wilt, het best lang duurt voordat je ook echt een behandeling krijgt. Bij ons duurde dat bijna een jaar, anderen hoor ik ook wel over 6 tot 15maanden praten.
    Je kunt ook alleen de check up doen bij de gyn, dus sperma bekijken, en dat ze jou kort van binnen bekijken (of zelfs een hsg laten doen). Dan weet je tenminste of jullie wel gezond zijn van binnen, wat natuurlijk erg veel rust geeft.
    En wat betreft niet veel mee bezig zijn? Hoe lukt jou dat dan?!

Ja, heb een leuke broer, maar schoonzus , arghhh. Mijn broer laat zich te veel door haar leiden.
    Zus heeft vandaag ook aangegeven heel pril zwanger te zijn. Haar gun ik het een stuk meer. Is er ook al even mee bezig en heeft het aan ons verteld om aan het idee te wennen voor dat ze het groot gaat vertellen.

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    NOD lijst
    ??- Nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde
    ca. 4 mei - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 25
    8 april - Wishtobe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 61, (1e ronde na bbz)
    ~ 8 juni - HBB, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3
    ?? - Dragonbaby, 29 jaar, 2e kindje, ronde

ZWANGER
    Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015
    Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015
    Brondy, 30 jaar, 17e ronde, 2e kindje, Jongen?, due date 9 sept 2015

BEVALLEN
    HBB, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014
    Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014
    Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - jongen november? 2014

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gefeliciteerd met je neefje PoohB. Wat jammer dat je man de MMM nog steeds niet ziet zitten :(

Ik heb Isala in maart gebeld, in mei konden we terecht en in september zouden we dan verder kijken.

Menstruatie is hier doorgebroken. Zoals het er nu uitziet hebben weer 6 kansen in het jaar. De vorige keer was het in ronde 8, 1.5j, raak.

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @HuiBooBee
    Wel fijn dat het doorgebroken is, toch??
    Maar een cyclus van 60 dagen ?? wauw :$

@Wishtobe
    Dat is wel fijn, dat je zus het je nu al vertelt heeft. Zij houdt tenminste wel rekening met jou.
    Maar erg jammer dat je dan zo'n nare schoonzus hebt. Hopelijk wordt je relatie met je broer er niet door verslechterd.

@PoohB
    Balen zeg :(
    Maar inderdaad, ik zou gewoon een afspraak maken bij de gynaecoloog. Voordat ze beginnen met de MMM, worden jullie eerst onderzocht. Sperma test, Eisprong, Samenlevingstest, HSG
    Daarna hoor je pas of je in aanmerking komt voor IUI of IVF. Daar waren wij al bijna een half jaar mee bezig, maar dat was misschien ook vooral omdat onze gynaecoloog zo druk bezet was.
    Dus gewoon een belletje wagen, het is niet gelijk de MMM zeg je dan tegen ml ;)

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ok, 3x rood gehad en nu is het weer afgelopen. Heeel vreemd.
    Vorige menstruatie kon ik niet meer lopen van de pijn, bloeden en stolsels ruim eten week lang, keer daar voor was het ook al zo vreemd en zo licht als deze keer.

Nou, voor de zw. was mijn cycli al onregelmatig. Dan 40 - 80 - 120 - 30.
    Dus dan liever constant +_ 60 dagen!

Al bijna op de helft Brondy. Hoe gaat het?

20. wishtobe

Huiboobee, wat een rare cyclus heb je. 6 kansen per jaar is niet veel, maar hopen dat je lijf nu weet wat de bedoeling is en jullie snel een beebje erbij hebben :)

Brondy,inderdaad alweer bijna op de helft. Al een beetje bezig met het kamertje of krijgt de kleine de kamer van de oudste?

Deel Deze Pagina