Helaas zijn wij bouwvak gebonden omdat mijn vriend dat is. Het bedrijf waar hij werkt zit dan 4 weken dicht. Ik ga het er ook nog wel over hebben met mijn MMW, wat in haar ogen wijsheid is. Misschien is inderdaad het traject weer in gaan wel de beste therapie. Ik wil alleen niks doen ten nadelen van mezelf, snap je? Bedankt voor die suggestie, WISHTOBE.
Las het verkeerd akkie, dacht dat je alleen in de bouwvak voor een kindje kon gaan. Vond het al vreemd, haha. Moet echt leren beter te lezen :/ Je moet vooral dat doen dat voor jullie goed voelt. Heb dit jaar ook een bbz gehad, maar het is vrij snel opgemerkt en kon alles behouden. Dat scheelt in de verwerking denk ik. Nurrie kan er ook over meepraten (of haal ik mensen door elkaar??)
klopt wishtobe , mijn bbz kwamen ze laat achter heb me bijna me eigen leven gekost , en akkie je moet door met je leven weet niet hoelang je al bezig bent maar ik al heel lang en heb genoeg miskramen gehad en een bbz en alle trajecten al gehad en sta nu nog recht op tuurlijk meid het is moeilijk dat het gebeurt elke gebeurtenis op een kleintje is erg maar je hoofd niet laten zakken en er vertrouwen in hebben en er niet meer aan denken schat hoe hard het ook klinkt hier al twee dagen over , maar denk stress voorde woning enzo verhuizen pfffff ik doe kalm aan en als er vrijdag nog niks is test ik pas meiden
NOD lijst 08 april - Wishtobe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 61, (1e ronde na bbz) 18 april - Nurrie , 35 , 1 e kindje , ronde 23 april - Dragonberry, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. april - Akkie, .. jaar, 1e kindje, ronde ~ 4 mei - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 25 ~ 8 juni - HBB, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 ZWANGER Junyor, 33 jaar, 1ste ronde IUI, 1ste kindje due date 9 maart 2015 Sharlene, 35 jaar, 4de ronde, 2de kind, due date april 2015 Brondy, 30 jaar, 17e ronde, 2e kindje, Jongen?, due date 9 sept 2015 BEVALLEN HBB, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014 Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - jongen november? 2014
@Nurrie Misschien juist wel goed dat jullie nu zo druk zijn met verhuizen, dan denk je er minder aan Wij gaan misschien ook verhuizen, maar dan pas eind dit jaar. Moeten wel binnen 2 weken beslissen of we het huis (nieuwbouw) willen of niet. @Dragonberry Hoe is het met jou?? Al getest inmiddels??
Ik ben sinds vorige week dinsdag ongesteld. Vandaag is de laatste dag. Hoop dat het vandaag ook helemaal weg gaat blijven en we weer aan het werk kunnen blijven
Nurrie09 Ik ben er ook niet continu mee bezig, alleen sommige gebeurtenissen komen nu harder binnen. Afgelopen vrijdag was het 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. Afgelopen zaterdag overdag belde vrienden van ons dat ze een derde kindje gingen krijgen. 'S avonds moesten we daar heen voor de verjaardag. Ik heb toen wel eerst even zitten janken. Dan is het van jezelf nog te kort geleden, om dit dan goed te kunnen verdragen. Ze vonden dat ook wel heel begrijpelijk. Ik ben sinds afgelopen zomer echt volledig bezig met OI, dus inderdaad nog niet lang. Met onze 2e poging was ik al zwanger, dus ik mag ergens niet klagen. Het was wel snel! Helaas draaide dat begin maart uit op een bbz. Vorig jaar februari voor het eerst naar de Fertiliteitskliniek geweest. Tussendoor heeft het nog 2,5 maand stil gelegen omdat we moesten wachten op de uitslag van de klinisch geneticus. Eerder wilde mijn arts niet starten met een behandeling.
dat snap ik meid om mij heen precies zo allemaal zwanger maar hoer ho maar komt altyd hard aan meid , maar ik ga er gewoon van uit dat alles goed gaat komen van ons allemaal en een gezond kind ooit te wereld gaan brengen ben ik gewoon stellig van overtuig dikke knufff oh brondy spannend voor jou waar ga je heen dan ?
Wat jammer DragonBerry! Hoelang geeft je eerste cyclus geduurd? @hier! Kleine meid is vandaag 11 maanden. Volgende week afspraakje maken met HA voor verdenking Niche. Verder zal ik nu niet zoveel meekletsen. Ook hier druk met verhuizen
Ik weet niet hoe lang mijn cyclus precies. Ik gok wel weer rond de 28 dagen zoals vroeger ook altijd Wat is Niche dan?
Huiboobee, vraag maar meteen om hysteroscopie, wachtlijst kan soms lang zijn.... Dragon, een niche is een afwijking in de wand van de baarmoeder op de plaats van het litteken. Wat een hoop verhuizers ja, willen zelf ook weg, maar hebben nog niets gevonden dat echt bij ons past.
Akkie, hoe is het nu? Bijna week na de verjaardag? Dat is ook wel verdrietig voor jullie als een ander meldt dat ze kindje nummer 3 verwachten. Huil dat lekker van jullie af. Tranen helpen bij de verwerking Verhuizers, blijven jullie wel in het mooie Twente wonen of gaan jullie verder weg?
Balen Nurrie. Hoe houden jullie het vol? Ronde op ronde? Jullie zaten toch niet in de MMM? Wij gaan meer richting Twente dan dat we nu zitten
Wishtobe Ik heb de verjaardag overleefd! Toen we kwamen was ik wel even een emotioneel wrak. Gelukkig was er verder nog niemand. Ze begrepen het heel goed, daarom hadden ze het ons ook 's middags al verteld. Mijn vriend kan daar makkelijker mee omgaan. Volgens mij is dat mannen eigen. Tegen dat de rest van de visite kwam was ik uitgemaakt. Toen kon ik er ook wel weer goed over praten, zonder weer te veranderen in een emotioneel wrak. Van emoties tegen houden is nog nooit iemand beter geworden!
Akkie, fijn dat het goed gegaan is Is inderdaad man eigen, dat ze daar makkelijker in zijn. Huisarts zei al eens dat een man het hele kind gebeuren vaak zakelijker ziet, waar wij vrouwen het ons emotioneel aantrekken. Huiboobee, nou, welkom dan in Twente wij willen juist richting Zwolle. Maar Ommen vinden wij ook wel interessant. Maar helaas, nog geen een huis heeft ons hart veroverd Nurrie, blijf ook wel respect voor jou houden hoor. Hoe houd je het vol?! Na 5jaar is hier eindelijk rust wedergekeerd, en jullie zijn nog langer bezig toch? Hoewel ik merk dat ik het nog niet geheel heb afgesloten voor mijzelf is er toch weer rust (geen metingen, geen ziekenhuis bezoeken, geen ovulatietesten, geen verplicht huiswerk....heerlijk).
Nurrie09 Hoe hou je het vol? Welk traject volgen jullie? Succes en sterkte met de volgende ronde! Waar wonen of gaan jullie wonen? Ik woon in wierden? Iedereen die gaat verhuizen, succes!
Sorry, heb geschitterd van afwezigheid @HuiBooBee Waar kwamen jullie vandaan dan?? En al bij de huisarts geweest?? @Wishtobe Fijn dat er wel meer rust is. Maar vind het nog steeds knap dat je het af hebt kunnen sluiten. @Nurrie Inderdaad zeg, hoe houden jullie het vol?? @Akkie Wel fijn dat ze het dan voor de tijd gezegd hebben. En helemaal waar, van opkroppen is nooit iemand beter geworden. Nou zwanger zijn is leuk, maar als er dan iets 'mis' lijkt met de kleine is toch een grote shock gelukkig bleek het niet zorgwekkend en is er geen reden voor paniek. Maar de schrik zat er wel even goed in, tot afgelopen dinsdag. Nu op naar het weekend, alleen vandaag werken en dan lekker een paar dagen weg met ml, zl gaat lekker uit logeren bij opa en oma. Hoe gaat het verder met jullie????