Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Gaat wel oké. Bij jou nurrie? Alweer beter te pas?

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Het is inderdaad erg rustig hier momenteel.
    Zou het lekkere weer er in meedragen?

We zijn een weekje op vakantie geweest en ik vermoed dat ik een eisprong heb gehad, of nja ik hoop het.
    Mijn lichaam doet de laatste tijd niet wat ie doen moet, dus we zullen zien.

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja het is erg rustig hier. Ben de laatste tijd niet zo heel veel op zp, vooral thuis niet. En ben vaak alleen in het weekend thuis.

@nurrie
    Al wat beter???

Daar heb je ook wel een punt. Baas moet blij zijn dat ik nog werk.
    Maar de afspraak is wel goedgeweest. Zij zei dat mijn vermoeden goed was, de pijn heeft inderdaad met mijn bekken te maken. Ben er optijd bij dus ze kan mij al voor een groot deel helpen. Na de bevalling moet ik uiteraard ook terug komen.

@HuiBooBee
    Nou ik hoop t voor je. Van die lange cyclussen is ook niks, lijkt mij.
    Oh heerlijk zeg, zijn jullie nog weg geweest??
    Ik moet nog 2 weken werken (8 dagen)

@wishtobe
    Gaat wel oke......???

4. wishtobe

Huiboobee, eindelijk of niet?! Die lange cyclussen zijn ook niet leuk.
    Vakantie, lekker. Ook wel aan toe, maar moet nog tot september tot wij twee weken weg gaan.

Brondy, bekken problemen zijn nooit leuk. Hoop dat je na de bevalling er snel weer van verlost bent. Hoor helaas ook wel vaak dat het nog een tijdje voortduurt. Duim natuurlijk dat dat bij jou niet het geval is.

Gaat wel oké ja, man is al een tijdje ziek (griep, maar die heeft ie nu al bijna een maand!). Er hebben zich nog twee vriendinnen gemeld die in verwachting zijn. ....achja, life goes on.

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    jeetje, al een maand ziek???? :$

Oh he bah, dat is nou net iets wat je niet wil horen :(
    Maarja, je kunt ze moeilijk tegenhouden helaas.
    Hopelijk toch eindelijk eens een positieve test en plakbeeb. Ik blijf duimen draaien.

September pas, poeh, ja dat duurt nog ff.
    Zolang hou ik het niet meer vol hoor ;)

6. wishtobe

Het is niet dat hij al een maand lang hetzelfde heeft hoor.
    Maar eerst waren het 2 dagen hooikoorts. Hij heeft hier de eerste paar dagen altijd dermate veel last van dat hij te zwak is om een trap op of af te lopen en een hoofd dat er uit ziet alsof hij na teveel drinken rake klappen heeft gehad.
    Daarna heeft hij op zijn werk zijn voet verzwikt en moest daarom weer een week thuis blijven (met zijn werk hebben ze dan gewoon niets aan hem). Nadat hij weer een dagje is gaan werken wordt hij ziek. 2 weken lang griep. Nu het mooie weer opnieuw begonnen is, heeft ie weer een hoofd alsof er ruzie is geweest.
    Al met al is hij dus al een maand in huis. En ik erger mij kapot aan hem. Want de prullenbak of wasmand weet hij niet meer te staan. En zeurreeeennnn, een echte man : heb het zo kouuuuud, ik heb honger, het is zo warm, het doet zooooo veel pijn (en dat met een zeurstemmetje he). Gemeen om te zeggen, maar verlang al naar de dag dat hij weer gaat werken....

7. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hier weer beter gelukkig wel , hier last van me liezen , vaak plassen zere tieten en he is net of me bh strakker zit pfffff had getest met z&k van de week maar die zijn waardeloos bleef 3 dagen de zelfde streepjes testen dus nu wacht ik gewoon af tot vrijdag als het komt of niet

8. wishtobe

Je test al 3 dagen streepjes? Is dat nou niet precies dat wat iedereen zo graag wil? Snap m even niet.....

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nja ik zit nu weer op CD 61 en heb wat bruin gespot.
    Ik heb zoveel liever een lange cycli dan wat ik voorheen had (43 - 80 -126 - 80 etc.)

Wat een pech heeft je man zeg, wishtobe! Laat 'm maar snel beter worden.
    Mannen die thuis zitten zijn gewoon niet leuk, ze krijgen echt last van het zeursyndroom!

Balen van je bekken Brondy! Maar het kan ook als sneeuw voor de zon verdwijnen na de bevalling.

Niet meer testen met z&k Nurrie! Heb je al CB digitale gedaan?

10. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Nee wishtobe pis wel vaker streepjes zelf op de kV dus daarom wacht ik af tot vrijdag als die er nog niet is

11. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Huiboobee nee niet gedaan wacht tot vrijdag af ,

12. wishtobe

Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? Zijn dat dan geen indrogers? Want dan kan ik het nog begrijpen....

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Zijn het misschien niet constant vroegtijdige miskramen/MA?

14. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Weet het niet heb nu kV gehaald weer ga ik morgenvroeg doen als het er nog niet is

15. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Moest plassen naar half uur weer toen deze gedaan en streepje stond er echt na 5 min

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Wellicht zal wel niet geconsertreerd zijn maar hij is licht

17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    In het negatief

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Welk streepje?? ZOu hem heel graag voor je zien maar ik zie hem niet.
    Al komt het vaker voor dat als je een foto neemt de streep vager wordt.

Wishtobe
    Ah zo op die manier. Wel balen zeg dat hij zo erg last heeft van Hooikoorts, slikt hij wel tabletten??
    En naar een homeopaat gaan werkt echt super. Uiteraard wel wat eerder gaan dan nu, al kan het nu nog helpen hoor. Het is heel zweverig maar zo heb ik ook een heel jaar geen last. En normaal had ik er ook extreem veel last van.

HuiBooBee
    Oh ja zo, dat snap ik wel, nu zit je aardig regelmatig toch??

Laten we het hopen, ga daar ook wel van uit, ze zei dat de behandeling nu al goed aanslaat. Moet nog 2 of 3x voor mijn vakantie.

Even klagen hoor
    Ben zooooooo klaar met werken. Ben echt heel erg toe aan vakantie, lekker niks moeten. Kan mij zo slecht concentreren op dit moment. Baby schopt de hele tijd en ben beetje vermoeid. Zware benen, zwaar hoofd, zare ogen, bleegh, is de dag al om????

19. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Zal nog 1 proberen brondy

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012