Lieve dames, Met al die google wonders hier..even een vraagje. Vandaag waren we in het winkelcentrum, zij hadden een podiumpje en daar kon je (jawel...!) skypen met Sinterklaas.. Met een echte verbinding gaf de Sint antwoord op al je vragen.. Zoon van 4 vertelde uitgebreid over zijn grootste wens toen Sint er naar vroeg..en dat is deze Finn van Cars 2 Cars 2 sprekende Finn McMissile Nu is die dus echt overal uitverkocht en niet meer voorradig enzo of voor een belachelijke prijs van 50 of 60 euro te krijgen...en ik wil m zo graag blij maken. Iemand die toevallig bij blokker werkt en m in de winkel heeft gezien? Andere tips? In engeland staat ie voor weinig ook op ebay maar dan zijn er verzendkosten vaak weer zo absurd hoog. Iemand dé tip zodat ik mijn zoontje heel blij kan gaan maken? Alvast bedankt!
Dit is volgens mij dezelfde, maar ben niet zeker; Cars 2 Secret Spy Attack Finn McMissile Car Playset: Amazon.co.uk: Toys & Games deze spreken natuurlijk wel Engels..
tommo dankjewel alvast! die eerste is een andere (kleintje) en die laatste link, dat is m. haha ben helemaal cars expert geworden de afgelopen jaren... maar amazon.co.uk bezorgt toch niet gratis of wel? zit te kijken maar vind het wel onduidelijk eigenlijk..ze hebben ook weer andere sellers ofzo?
Deze wordt uitgevoerd door Amazon. Nee verzendkosten zijn (volgens mij) niet gratis, ik geloof dat ze gratis supersaverdelivery voor Europa er uit gegooid hebben.Je kan gewoon doorklikken en dan zie je vanzelf wat je totaal moet betalen. Verzendkosten zullen nooit heel hoog zijn. Ik verzend dagelijks pakketten naar NL vanuit Engeland en dat zit meestal aan de 11 euro omgerekend, en amazon rekent volgens mij minder.
Volgens mij had ik hem laatst nog bij Intertoys gezien, was je daar ook al geweest? In de winkel bedoel ik dus (website weet ik niet)
jij ook bedankt guapetona alle winkels behalve de toychamp gehad (die was toen dicht) kan mss ook per filiaal verschillen oke thanx tommo ik ga morgen even kijken nr verzendkosten..man doet alle lichten al uit hier haha..en morgen rond 615 zal ik t eerste kind wel weer roepen vrees ik...