We zijn net verhuisd en we hebben een erg saai toilet. Nou willen we hem niet gaan verbouwen o.i.d, maar verven,aankleden etc kan allemaal natuurlijk wel. Hebben jullie een leuk idee? Of een foto/plaatje van een leuke wc? Het toilet is nu witter dan wit, witte wc, witte tegels, wit stuk muur boven de tegels en een lichte vloer. Kom maar doorrrrr
ooh leuk , wij hebben ook net verbouwd en de plee is ook nog helemaal kaal , dus ik blijf ff opletten !
Toen wij hier kwamen wonen hadden we geen geld meer voor de verbouwing van de wc. Ik heb hem toen opgeleukt met wat dingetjes. Alles zwart/wit. Interieurstickers aan de binnenkant van de deur twee schilderijtjes in leuke lijstjes, met diezelfde stickers gemaakt een plank opgehangen met daarop kleine fotolijstjes, parfummetjes, een boedha etc. En nog wat persoonlijk items opgehangen van ons trouwen, leuke herinneringen. Mooie nieuwe zwarte wcbril. Leuk handdoekje. Bijzonder zeepje. Mooi prullenbakje en wcborstel. Ik vind dat je vaak met leuke foto's al veel kunt doen. En een mooie spiegel.
ik heb op de witte tegels van die stickers gehaalt bij xenos en dan gewoon 1 rand tegels zo een stikker plakken (rondom dus ) dat gaf al gelijk iets en dan 2 plankjes achter met leuke dingen erop tis barok met afrika sfeer geworden aparte combi maar zo leuk
Ik vind dat een wc vooral een wc moet zijn en niet aangekleed moet zijn met allemaal frutsels. Je zou je vloer met donkere tegelverf kunnen verven. Zie je het gelijk minder als deze vuil is en steekt 'ie in ieder geval wat af richting de muren. Je zou de binnenkant van je deur met schoolbordverf kunnen schilderen en er een krijtje aan kunnen hangen. Je deur krijgt zo vanzelf originele teksten, tekeningetjes enz. Verder je accesoires als de toiletrolhouder, prullenbakje e.d. niet in het wit neerzetten maar met een kleurtje.
Jaaaaa Elvis,groot fan van! Alles wat met rockabilly stijl te maken heeft trekt mijn aandacht!!! Super leuke wc!!
@mamavanchloe, te gekke wc! Denk alleen dat mijn man het ehh niet echt kan waarderen als ik dat doe. Leuke ideeen verder, meer foto's zijn welkom! @liefenstoer: ik wil er ook geen kermis van maken, maar het mag wel iets hebben. Het hele huis is heel rustig, rustige kleuren etc. Dus juist grappig als de wc eruit springt en dan het liefst op een smaakvolle manier.
Ik had in mijn vorige huis de tegels om en om) beplakt met cd's. Je kreeg toen overal cd's bij en die heb ik met de achterkant naar voren erop geplakt, krijg je soort spiegeleffect, wat heel leuk stond en iedereen het er altijd over had.
wat grappig,zat vandaag zelf te denken om onze wc ook te pimpen. Wij hebben een zwart met witte wc,witte tegels met her en der een zwarte ertussen en zwarte vloertegels. Nu wil ik de muren dus verven,maar welke kleur?? ik lees dus even mee!
toen wij hier kwamen wonen wou ik in het hele huis alles zwart-wit. en mijn vriend wou ook wat kleur dus toen heb ik de muren van de wc blauw geschilderd en bij de xenos tegelstickers gekocht van die delfts blauwe. en van die tegeltjes bij de action met leuke teksten en mn wc is kei gaaf geworden. ik zal vanavond wel een foto maken
ik heb de vloer gemozaikt. met wit zwart en kanarie geel. Het is even een werkje maar het reaultaat geweldig en iedereen is altijd helemaal enthousiast. ik heb de tegels gewoon bij een tegeldump gehaald koste weinig en het is echt op gefleurd
mooie matte kleur, groen of lila kijk eens naar verven van painting the past of pure and original echt mega mooie kleuren althans ík vind dat mooi
Wij hebben witte tegels, zwarte vloer, zwarte wc bril, donkerrode wc mat met Mickey Mouse en donkerrode handdoek.
Je kan leuke tegelstickers kopen bij de xenos bijvoorbeeld. Leuke schilderijtjes ophangen of een foto muur maken.
foto's op de wc deur. of krijtverf en dat mensen lekker laten schrijven Hier kan dat helaas niet want is huurwoning en mogen niks met de deuren doen (brandveilige deuren) Dus ook hier een saaie wc