En ja daar gaan we weer haha...lijstje krimpt steeds meer...maar blijft lastig...welke vinden jullie het leuks van onze ingekrimpte lijst? En wellicht wat aanvullingen?
Roosmarijn 't mooist, Madelief ook heel mooi. Phileine vind ik niks. Aanvullingen: Isabelle Charlotte Josephine
Dankjewel voor het stemmen en de aanvullingen... Vind de namen die als suggestie hebt gegeven erg mooi...alleen.... Een van onze poezen heet Annabelle...en vind ik teveel lijken op Isabelle....Mijn nichtje heet Lotte en die van mijn man Charlotte (HELAAS!) dus die valt af....en tja Josephine...vind ik een mooie naam als je in amerika of engeland woont...Djosefien..maar hier in nederland vind ik het snel een boerige naam worden JoseFIEN...Maar geschreven issie erg prachtig.
Ik ga ook voor Roosmarijn! Vind ik een erg leuke naam. Phileine vind ik het minst leuk, klinkt een beetje oudbollig. Madelief vind ik wel heel leuk.
Roos Madelief vind ik raar als je volwassen bent. Phileine vind ik wel mooi alleen de betekenis niet.
Phileine betekent liefhebben.....lijkt me juist wel heel mooi....Maar Madelief twijfel ik ook idd een beetje over voor een volwassen versie.
Ik ga zeker voor Roos Echt zo schattig, sinds kort kan mijn dochter Roos haar eigen naam zeggen en zegt dus de hele dag: Woos
Achos...die kleine Woos wat lief!!! Ik vind Roos ook echt heel mooi maar baal zo dat ie in de top 20 staat...dat is voor mij echt een tegenhouder zeg maar....maar ik zie een klein Roosje al wel voor me hoor
roosmarijn , en dan idd Roos! Phileine vind ik niet mooi... madelief wel, maar als ik dan denk aan een grotere meid, nee doen dan toch maar Roosmarijn!
Madelief Roosmarijn vind ik nog steeds niks . Phileine twijfel ik aan... Feline klinkt net wat zachter en die vind ik wel erg mooi.. Maar eigenlijk lijkt dat er best op.
Ja, inderdaad misschien Feline in plaats van Phileine? Roos is inderdaad leuk maar hij is nu zo populair dat je dochter dan later met nog drie andere Roosjes in de klas zit. Als je toch voor Roos zou kiezen zou ik ook echt Roos doen, Roosmarijn vind ik persoonlijk niet leuk.
Ik vind Phileine niet mooi, en Roosmarijn een beetje oudbollig, ik vind Madelief veel meer van deze tijd, hipper en ook heel mooi! Succes!
Nou ik ben het voor het eerst (wat is er gebeurd?? hihi) NIET eens met Linda! Ik vind Phileine erg mooi (Feline is ook prachtig trouwens). Madelief vind ik niks en Roosmarijn vind ik helemaal niks. Wat vind je van Louise? Fenna? Catharina?
Roos! kort en krachtig. Phileine gaat wel, Roosmarijn en Madelief vind ik zo zoetjes, niet mijn smaak iig.
Bij Phileine moet ik steeds maar aan die film denken (Phileine zegt sorry) en ook moet ik zelf erg nadenken bij het schrijven van deze naam. Ik heb gekozen voor Madelief, vind het een supernaam maar krijg ik er hier niet in
Ik denk dat we er stiekem al een beetje uit zijn welke meisjes naam het gaat worden.....het is nog niet 100% zeker maar toch zekerw el 80%....ik houd jullie op de hoogte