Zelf vind ik Aniek, Nienke, Lisa, Manon leuk alleen manlief de eerste 2 al niet echt. Suggesties zijn altijd welkom
Aniek mooi Nienke mooi Lisa mooi (maar de letters lijken misschien iets te veel op Ilse? Manon niet mooi, dat is mijn mening dan
Net als Supermummy vind ik Lisa niet zo mooi bij Ilse. Aniek en Nienke vind ik gewoon niet zulke leuke namen. Manon vind ik wel heel leuk! Verder nog misschien: Anouk, Anne, Esmée, Sophie, Lotte, Emma
Ik denk nog even met je mee.. Marlot Marie Carlien Mayke D) Florien Elle Rian(ne) Eva Dieuwke Ymke Laurie/Laura Poeh heej, moeilijk hoor!
Ilse en Manon klinkt wel erg goed samen ! Nienke vind ik ook leuk, maar Nynke altijd leuker Aniek vind ik niet zo leuk , maar past ook wel bij Ilse En Lisa klinkt inderdaad wat minder, hoewel ik dat wel een leuke naam vind Fleur Dewi Eva
Ik vind Lisa, Aniek, Nienke en Manon leuk hoor bij Ilse! Deze namen vind ik er ook wel bij passen: Anne Daphne Dorien Eline Esther Floor Linda Marit Roos Sanne Tessa Veerle
Ik heb een neef met 4 meiden die heten Ilse Manon Febe Aniek Mss staat daar je gedacht tussen. Tja, Manon al zeker maar de rest is mss ook nog iets!! Groetjes
Vind het erg leuk te zien dat er een heleboel namen staan die ik leuk vind, helaas ook een aantal zoals rianne en tessa, zo heten twee vriendinnen en ik ken al 3 anoek, zucht moeilijk moeilijk, heb er wel een aantal extra op ons lijstje gezet. Bianca grappig die namen, alleen febe vind ik minder, rest helemaal leuk.