Hallo, Ik ben nu 23 weken zwanger van een meisje. We hebben al een zoontje van 2 (Finn). Over zijn naam heb ik nooit twijfels gehad. Dat was het gewoon. Voor een meisje vind ik het veel moeilijker. We hebben wel 2 mooie namen in het hoofd maar ik heb niet hetzelfde gevoel als bij Finn. Wat vinden jullie. Finn en Senna of Finn en Amy Alvast bedankt!
Ik zou ook voor Senna gaan! Ik weet wel precies hoe je je voeld, ben nog niet zo ver maar we denken al over de namen voor dat ik uberhaupt zwanger was maar we komen er echt niet uit, pffff. Bij mijn dochtertje had ik geen twijfel, voor dat ik zwanger was van haar wist ik al dat het Charity zal worden, maar nu........
Zolang je dé naam voor je gevoel niet hebt, kun je toch blijven zoeken? Intussen oefen je op de naam die je nu hebt bedacht, soms wordt hij met de dag leuker omdat je die naam steeds meer met jullie dochter gaat associëren. Wie weet wordt het nog dé naam, of vind je nog een andere die het wel is. Bij ons was juist de meisjesnaam nooit het probleem, maar een jongensnaam hadden we pas toen ik al voorbij de 37 weken was... je hebt nog even, als het goed is!
Senna.... en idd.. een jongensnaam vind ik echt verschrikkelijk.. ben bang dat ik er helemaal geen een leuk ga vinden haha en dat we gewoon maar 1 moeten kiezen als hij eruit is lol (zal vast wel van niet.. maar soms ben ik wel eens bang dat het gebeurd haha)
Amy.. stond bij ons erg hoog.. nu een andere naam voor ons meisje.. maar deze naam blijft mooi op de lijst voor evt een 2e kindje mocht dat een meisje worden hihi
Bij Finn vind ik Amy leuker klinken, maar als naam vind ik Senna véél leuker (stond hier ook heel hoog op het lijstje). En hoe vaak word een kindje nu samen met zijn/haar broer of zus genoemd...? Van deze twee namen zou ik dus voor Senna gaad.