Leuk om te lezen dat bijna iedereen de namen mooi vind En wat betreft de andere opties die gegeven worden, die vallen meteen af Het gaat echt om deze namen. Mijn man vind Julin het mooist en ik kan echt nog niet kiezen, gelukkig hebben we nog even! Juliëtte moet idd met de puntjes, is een foutje in de poll. Als jongensnaam hebben we trouwens: Novin, Viggo Noïn/Noïn Viggo..
Ik vind 'Julin - Juliëtte Elin' geloof ik het mooist. Maé vind ik geen leuke naam, Mae ('mee') wel, maar dat vinden jullie weer niet leuk, dus ja... Madé vind ik ook geen leuke naam. Jula en Liva vind ik teveel op elkaar lijken, bovendien vind ik de accenten in de volledige naam te veel. Maeve vind ik niet zo'n leuke naam en Vieléne ook niet... Phileine vind ik ook niet zo'n leuke naam en ik snap ook niet hoe dat is afgeleid van Line Madeleine.
Ik vind je doopnamen leuker dan je roepnamen, die zijn echt prachtig. Zoals julie(tte) en madeleine en madelief. Je hebt ook mooie combi's gemaakt, mijn complimenten. Weet je wat ik ook altijd mooier vind. Als de roepnaam met dezelfde letter begint als je eerste doopnaam. Dus bijvoorbeeld de naam Line Madeleine wordt bij de post ' L.M. Achternaam' en dan vind ik het niet zo leuk als de roepnaam dan met een P.(hileine) begint. Ben daar een beetje ouderwets in