voor een meisjes naam waren we er al heel snel uit! (al voor de zwangerschap) alleen de roepnaam is nog een discussie punt. Maar,....voor een jongen heb ik NU deze top 5 en vraag me af wat de mening van anderen is. - Noah - Logan - Vince - Dean - Dominic - Youri - Brian en voor de " hollandse" sfeer: Thomas (roepnaam Tom) tweede naam begint met een A (en heeft 3 lettergrepen) derde naam begint met een J (en is engels/amerikaans)
Persoonlijk vind ik ze allemaal niet zo mooi, maar smaken verschillen gelukkig. Ik vind vince wel lekker vlot klinken,dus mijn stem voor vince (joehoe ben de eerste dus nu 100% )
pila: mijn man vond ze persoonlijk ook niet allemaal even mooi. die vond ze te "amerikaans" al kon ie sommige wel waarderen. thanx voor jullie eerlijkheid!! tis nu 50/50 hihi
1. Dean (zo heet mijn zoon) 2. Brian (dat zou de 2e naam van de jongste zijn, als dat een jongen was geweest) 3. Thomas 4. Noah 5. Vince Deze 5 vind ik ook echt wel leuk, de andere niet. Maar die passen dan ook niet in een top 5
Ik vind eigenlijk alleen Thomas (Tom) mooi. Maar dan zou ik gewoon voor Thomas kiezen, vind ik persoonlijk veel mooier dan Tom. En als je voor de roepnaam Tom kiest waarom dan Thomas?
1. Thomas met roepnaam Tom!! Prachtig en echt niet alleen Hollands ook in Engeland zeer veel Thomas's / Tom's en America etc natuurlijk ook Waarom is het zo raar om de roepnaam anders dan de doopnamen/ officiële namen te maken? Tom is toch duidelijk van Thomas afgeleid, en voor officiële gelegenheden (diploma uitreiking e.d. net iets vollediger) 2. Noah Ook echt prachtig!!! 3. Logan ! Vind dit een supernaam!! Zou het zelf ivm oerhollandse achternaam niet geven, maar ben er wel echt weg van. De andere opties vind ik niks.
Grappig, een top 5 met 8 namen zeker de hormonen hihi. Ik heb Noah gekozen, niet zo mijn smaak maar ik vind Logan ook wel leuk.
Noah!! Als onze kat geen Tom geheten had dan zou di naam mijn stem misschien gehad hebben, vind Thomas een mooie naam.