He dames ik wil graag jullie mening over het volgende: Wij hebben een zoon Raf en nu vind ik Ravi heel mooi voor een meisje. Mijn man vindt de naam wel mooi maar te veel op Raf lijken. Uiteraard ben ik benieuwd of jullie het met hem eens zijn of niet...... Groetjes Niekee
Ik vind het inderdaad wel heel erg op elkaar lijken en zou de naam daarom niet kiezen. Afzonderlijk van elkaar vind ik het wel heel leuke namen!
Op zich vind ik het wel kunnen maar zal dit geen problemen veroorzaken met de post later: 'R. (Familienaam)'
Ravi ken ik alleen als jongensnaam? Maargoed, buiten dat vind ik het ook veel te veel op elkaar lijken.
Nee sorry. Raf en Ravi zou ik nooit aan twee van mijn kinderen geven omdat het inderdaad teveel op elkaar lijkt. De èèn zou een afkorting van de ander kunnen zijn! Ik zie ook, als ik de namen lees, twee soortgelijke jongensnamen voor me. Het is dan ook echt een jongensnaam! Geen leuke naam voor een meisje!
Zou het ook niet doen. Lijkt idd te veel op elkaar. Jut & Jul, maar dan anders Los van elkaar vind ik het wel leuke namen, overigens, al zou ik bij Ravi ook eerder een jongen verwachten...
Ik bedacht me net nog: misschien vind je Riva wel leuk? Lijkt wat minder op Raf en is duidelijk een meisjesnaam!
Bedankt voor jullie reactie! Tja lijkt me duidelijk: man maar vertellen dat hij gelijk had. Gr. Niekee
Raf en Ravi lijken inderdaad erg veel op elkaar, je man heeft dus helaas gelijk haha! Maar Raf en Reza zou bijvoorbeeld wel kunnen, misschien een idee?
Ik vind het niet leuk bij elkaar. Jut en Jul. Ravi vind ik ook een echte jongensnaam, (Ik ken hem als R.afi, mijn neefje heet zo) maar voor meisjes kon ik hem nog niet.
Oh dat is inderdaad wel en leuke naam! We hebben ook Zoé ( maar dan met puntjes maar zit niet op mijn iPad) in gedachten.
Afzonderlijk van elkaar leuke namen, maar inderdaad bij elkaar zou ik het ook niet doen, lijkt teveel op elkaar! Succes met een naam kiezen!