Hoi We zijn al sinds december druk bezig voor nr 2 en ben nu ook gestart met Clomid. Zit wel steeds namen te verzinnen, wat vinden jullie leuk bij Giulia passen (achternaam Bottigliero) De doopnamen worden: Elpidio (Elpidia bij een meisje) Juan (Juanita bij meisje) Ik heb zelf al: Carlotta Maura Estella Francella Gabriella Michaela En voor een jongen: Massimo Wolfango Domenico Gabriello
Ik vind voor een meisje Estella en Maura leuk en voor een jongen Domenico. En Mauro voor een jongen, is dat wat?
Voor bij de naam Giulia vind ik Carlotta of Michaela het mooist voor een meisje. Vind zelf Catalina ook mooi trouwens. Voor een jongen Massimo of Domenico. Succes met kiezen!
Voor een meisje zou ik voor Maura gaan, vind ik een hele mooie italiaanse naam die toch goed uit te spreken is voor Nederlanders. De namen die je voor een jongen hebt, vind ik allemaal te italiaans, beetje traditioneel zeg maar. Tiziano Sebastián (of is dat alleen Spaans???) vind ik hele leuke italiaanse jongensnamen.
@ Sjudith: Ja ik vind het wel mooi om een italiaanse naam erbij te kiezen, alleen zou ik dan gaan voor een iets minder statige en wat modernere naam