Hallo meiden Mn vriend en ik komen er maar niet uit, dus zou ik graag jullie mening willen over welke naam jullie mooier vinden. Geen 1 mag natuurlijk ook Het gaat om de namen Lucas en Simme Alvast bedankt! xxx
Lucas! Ik heb van de naam Simme nog nooit gehoord en vind hem ietwat te ver gezocht. Maar misschien is het een kwestie van wennen.
Lucas! Mooie naam. Ik heb ook nog nooit van Simme gehoord, en ik vind 't ook geen mooie naam eerlijk gezegd.
Lucas! Die hebben wij nu ook in ons hoofd voor als het weer een jongetje wordt. Vind Simme niet mooi, maar had hem ook nog niet eerder gehoord.
Simme vind ik ook niets eigenlijk.. sorry. Lucas hoor je vaker, maar vind ik wel leuk. Ik hoorde laatst ook Brim. Dat vond ik dan weer wel wat hebben.
Vind lucas ook mooier. van simme ook nog nooit gehoord (ken overigens wel een jongentje die Jimme heet)
Hey! Ik vind in tegenstelling tot iedereen eigenlijk de naam Simme wel mooi. Waarom? Omdat het een naam is die je nog nooit hebt gehoord. Daar houdt ik wel van. Lucas vind ik wel mooi, maar die hoor je veel vaker. Mag ik vragen hoe je op de naam Simme bent gekomen? Ben namelijk ook nog op zoek naar aparte namen. En ik kan maar niets bedenken! xxx
@ mama to beee Wij komen uit Friesland en de naam is dus ook een Friese! Mn vriend zn vader die zou die naam eigenlijk krijgen maar dat is hem dus niet geworden en dat zei hij laatst. Anders waren wij er ook nooit opgekomen Maar wel bedankt voor alle reacties Tis wel duidelijk wie de winnaar van de 2 namen is xxx
ja idd een frieze naam ik kom ook uit friesland! dus voor in friesland is het een hele mooie naam maar als jou kind later gaat studeren denk ik dat lucas mooier is. en ik ken een jongetje van 1 jaar en die heet ook lucas en dot is een skotsje! leafs
Hier in België (vooral in Aalst) zeggen wij 'simme' tegen een vrouw die lastig doet. Een beetje zoals k*twijf.... "Azu'n simme' zeggen we dan meestal. hihihi... 'Simmen' is de mannelijke vorm... De "i" word wel dof uitgesproken zoals bij 'ik', als je't lang uitspreekt vind ik't wel nog iets hebben. Dus Siemme... Maar anders ga ik voor Lucas!