Hallo meiden, Een vraagje weten jullie leuke namen die eindigen op Lynn/linn? Ik heb altijd gezegd dat als ik een meisje krijg ze Lynn/linn gaat heette. Nu heb ik een paar maanden geleden de naam Jaylinn gehoord en krijg hem niet uit mn hoofd. Alleen het probleem is dat manlief hem echt niet mooi vind... Probeer hem steeds nog over te halen maar het lukt niet. We hadden gezegd dat het gewoon Lynn word dan, maar ik krijg hem niet uit mn hoofd haha. Hebben jullie misschien nog leuke namen die eindigen op Lynn/linn?? Thanx....
Demi-Lynn Amy-Lynn Lyndsay Adelynn Ailynn Caithlynn Elynn Gracelynn Jazlynn Jocelynn Julynn Maelynn Raelynn Yaslynn
Ja Elinn vind ik ook te gek, alleen manlief weer niet gggrrr Hij vind geen 1 naam leuk pff denk niet dat we hier uit komen......
wij hebben een dochter die heet 'gewoon' Lynn maar ik vind Anne-Lynn of Roos-Lynn ook leuk. of indd zoals bovenstaand Rosa lin. wat ik persoonlijk zo mooi vind aan de naam lynn is dat die en Y heeft en een dubbele achterletter, dus ik zou niet zo snel gaan voor de schrijfwijze Linn of lin. jazzlynn hoor je hier ook best veel maar vind ik geen mooie naam voor een volwassen vrouw
Katelynn - dit omdat ik de naam Lynn ook zo leuk vond. Kate ook maar op z'n nederlands 'keet' vind ik niets.. Katy als verkleining wel. Dus vandaar : Katelynn Lindsay vond ik ook altijd érg mooi..