Ik zeg ook fuchsia! Lichtroze lijkt me dan weer niet zo mooi. Oranje en geel vind ik ook niks. Zilver of rood kan ook wel idd!
Wow, wat een hoop goeie kleuren hoor ik voorbij komen! De laptop lag er een dag uit en zoveel antwoorden thanks allemaal! Ik ga zo ff naar de karwei (waar het koopzondag is) en dan zal ik eens de strookjes van de kleuren naast elkaar houden. Ik zat zelf ook te denken aan roze of oranje idd. Dus nog even kijken welke kleur roze erbij kan. Jullie horen het. Oja nog een vraagje.... denken jullie dat ik bij een stoffenwinkel van dat stof kan kopen waar een klamboe van is gemaakt? Dan kan ik op de groene klamboe wat stroken roze stof maken, leek me wel leuk.
ik ben het met minyaweth eens.. als ik het me zo onbeeld dat appeltjesgroen met knalroze enz lijkt het me ontzettend druk. zilver zou leuk zijn..lichtrose niet zo vind ik
Weet niet waar je ergens woont. Maar hier met de carnaval in aantocht hebben ze op de markt en in die stoffenwinkeltjes een overvloed aan kleuren van dat spul! Hoewel dat soms net iets stugger is, maar dan moet je even een beetje vergelijken ! En zou dan dus eerst de verf gaan kiezen en dan daarna de keur stof bij de verf kiezen !
Ik zou ook lichtrose kiezen... of als je zoiets hebt dat de baby het ook meteen kan waarnemen... Knalrood... Aardbeienrood... hoe noemen ze het Heb je inmiddels al iets leuks gevonden?
ik zag laatst wel iets heel leuks bij birth stories... een vrouw die de voetjes van haar dochterje een leuk verfkleurtje gaf en dat dan op de muur van de babykamer stempelde. zag er zo ontzettend leuk uit! een paar kleine voetjes op de muur. dus ik dacht er toen meteen aan om mn neefjes te "lenen" en ook wat van hun voetjes in onze babykamer te stempelen.
Ben net bij de karwei geweest en heb wat strookjes mee naar huis genomen. Ik denk dat t roze gaat worden en dan net tussen dat harde en hele zachte in. Op zich wel een leuk idee die voetjes...alleen hier zeggen ze net..."meen je dat serieus?" hahaha...dus dat wordt nog even onderhandelen...
Voetjes kan je ook zelf maken Deed ik vroeger op beslagen ramen toen ik nog klein was. Onderkant van je vuist tegen het raam en dan met je vingers teentjes maken. (Hoop dat het begrijpelijk is hihi)
Knalroze of fuchsia zal beter uitkomen, EN baby's houden erg veel van felle kleurtjes, is trouwens wetenschappelijk bewezen dat ze bijdragen tot een stimulerende ontwikkeling ... in mijn eigen collectie's gebruik ook steeds felle of heldere kleurtjes Die klamboestof kan je normaal in veel stoffenwinkels vinden, het is eigenlijk een soort 'tule' maar dan fijner en kleiner van gaatjes. Hier http://www.destoffenkraam.nl/tule_stof.htmlkan je er kopen online, je vind er onder andere knalroze, maar 1.5euro de meter, heb ze wel zelf nog niet gekocht dus ik weet niet of ze stug uitvalt, bij de roze staat wel 'soepel' dus die zou wel goed moeten zijn. Veel plezier met je kamertje!
wij hebben ook 1muur op de meiden hun kamer in appeltjes groen en de andere muren in zacht geel/oranje. op de groene muur hebben wij stickertjes geplakt van lieveheersbeestjes en de gordijnen zijn ook groen met lieveheersbeestjes erop.
Die voetjes (met je handen) ken ik idd Deed ik ook altijd. Maar goed ze zijn nog steeds niet goed bevonden geloof ik hier hahaha ach ja komt goed. Ik zal eens gaan kijken bij de stoffenwinkel dan voor die dunne tule. Hier is het idd ook carnaval dus ze zullen het vast wel hebben denk ik. Misschien nog iets van bloemen maken op de klamboe...ook wel leuk. Kan ik ook met roze misschien bloemen op de groene muur schilderen...
kijk een keer in mijn album , wij hebben roze rood oranje en een beetje groen gecombineerd. je vind namelijk heel leuke schilderijtjes met bv, een groen accent erin en de rest echt meisjeskleuren. wij hebben zo 3 schilderijtjes boven de commode
Guusje11; leuke meubeltjes hebben jullie...wij hebben dezelfde hahaha! Wel mooi ook al die kleurtjes bij elkaar eigenlijk. Maar dat zijn meer de assesoires he? Wij hebben al 1 muur helemaal groen...maar goed net zoals die schilderijtjes kunnen bijv weer wel samen dan denk ik. Misschien wel een mixje maken idd...Thanks voor de tip!
ik zou tegen de groene muur zulke schilderijtjes hangen in de kleuren van de rest van de accesoires. ik vind altijd als je twee kleuren neemt dat het zo saai en gemaakt word, wij hadden de spulletjes ook eerst in twee kleuren en vond dit erg dood, dus heb alles weer veranderd en nu is het echt mooi geworden, wij hebben veel van lief! en daar zitten toch altijd de kleuren wat door elkaar gemixt. succes meid
Lila/paars tinten of aubergine kan ook heel apart combineren en is weer eens wat anders dan roze of fuchsia!
ik had persoonlijk dan geen licht roze gedaan vind ik niet zo goede kombi kun je het beter wt feller roze doen dat lijkt me heel mooi. wij hebben ook groen met oranje(wisten niet wat het werd) en hebben nu allemaal roze dekentjes enz staat heel goed bij elkaar
Appeltjesgroen kan volgens mij heel goed met lila en turquoise en wit. En ook roze. Grappig, wij hebben het precies andersom; wij hebben een lila muur met limegroene accesoires en lichtroze en turquoise beddengoed en dingetjes.