we hebben al een zoon van 10 jaar. en ben nu 9 weken zwanger en natuurlijk hebben we het al over Namen gehad.mijn oudste zoon heet Sebastiaan en nu kwam mijn partner met de naam Christiaan.Aan de ene kant lijkt het me wel grappig maar aan de andere kant lijken de Namen heel erg op elkaar. wat is jullie mening?
Als je beide namen vol wil gebruiken zou ik het niet doen. Dan lijkt het teveel. Als je Sebas en Chris gebruikt is het anders..
Nee, ik zou het niet doen. Tenzij je ze altijd aanspreekt met Bas en Chris en het alleen om doopnamen gaat.
Ik vind dat prima kunnen, al vind ik zelf Christian leuker. Sowieso vind ik het niet ontzettend belangrijk dat namen van kinderen matchen. Ze wonen een jaar of 18 samen in huis en daarna nog zo'n 70 jaar los van elkaar. Dan heb je liever de leukste naam van de wereld dan een naam die lekker klinkt bij de naam van je broer!
Misschien leuk voor jullie: Alexander Andreas Antonie Arnoud Arthur Benjamin Bram Casper Chris David Diede Erik Ewoud / Ewout Fabian Felix Filip / Philip Floris Gijs Hugo Ivo Jasper Jelle Jesse Jonas Jonathan Joost Joris Jurgen Kai Lars Laurens Lucas, Luuk Maarten, Marten Marnix Matthias Maurits Max Mees Melle Menno Merijn, Merlijn Michiel Niek Niels Olaf Olivier Pepijn Quirijn Robbe Roel, Roelof Ruben Teun Thijmen / Tijmen Thijs Thom / Tom Thomas Tim