Hier dan 4 meisjesnamen waar we niet uitkomen. (voor de jongensnaam zie andere poll) Help! Alvast bedankt!
Heb gestemd op Noa Vindt Evy ook leuk.... hangt denk ik ook een beetje af van de combinatie met de achternaam!
Ik vind Evy het leukst! De andere twee namen zijn ook leuk, maar ik vind Evy toch echt wel de leukste.
Ik heb gestemd om Noa! Vind ik een supernaam en eigenlijk had Malou zo moeten heten, alleen ging mn nichtje er met de naam vandoor toen ik zwanger was en haar dochter geboren werd! Grrrrr! !
Ik heb op Evy gestemd! Heb ik altijd een prachtige naam gevonden (net als Ava (eyva) trouwens, maar dat terzijde... Jammer genoeg kennen we nu een kindje wiens naam erop lijkt, maar ik vind ze echt prachtig!
Ik vind Robin het leukst, stoere meisjesnaam omdat je deze niet vaak hoort en Noa vind ik ook leuk, maar hoor je al vaker, Evy vind ik net ietsje minder
Omdat de achternaam begint met een N zou ik geen naam nemen die begint of eindigt met een N.. dus Evy maar eerlijk vind ik het niet zo'n mooie naam
Deze vind ik wel heel lastig. Robin zou ik niet voor kiezen (unisex, en daar hou ik niet van). Noa en Evy vind ik dan wel leuk, maar tussen deze 2 kan ik niet kiezen. Ik heb mijn stem dan ook niet gegeven...
Ik heb gestemd op Noa maar vind Evi ook erg leuk. Wel met een i dus, ik houd niet zo van de -y op het eind van een naam. Robin vind ik niks; ik blijf het een jongensnaam vinden ook al hoor je het tegenwoordig bijna alleen nog maar voor meisjes. Bovendien eindigt het op een n.
Ik vind Robin erg leuk voor een meisje. Noa ook al, maar dat hoor je bij ons in de buurt heel vaak. Evy vind ik echt niks.