Ik zou het liefste aan bekenden deze vraag willen stellen, maar het geslacht moet nog een verassing blijven O Ik heb 2 jongensnamen waar ik echt niet uit kan kiezen.. Vind het zo moeilijk.... Alvast heel erg bedankt meiden! Gr clau
Bentley vind ik echt afschuwelijk! Denk meteen aan van die types die daarin rijden... Wat vind je van Brent of Brad als alternatief? Dyon zou ik schrijven als Dion en dan vind ik het wel een leuke naam.
Dion, is dat geen meisjesnaam? Ik vind Bentley echt afschuwelijk, die kan zekerweten gepest worden met auto op school..
Ik ken 2 jongens die Dion heten, geen meisjes. Maar ik weet niet of ie ook voor meisjes gebruikt kan worden...
Bentley is een automerk, zou mijn kind never nooit zo noemen. Dyon vind ik wel erg leuk, maar dan geschreven als Dion. Dion is trouwens een jongensnaam, de vrouwelijk variant is volgens mij Dion(n)e.
Vind (sorry) Bentley echt heel erg lelijk....(moet een beetje aan een chique Bailey denken)...Vind Dyon een stuk mooier.....met als voorkeur Dion als schrijfwijze.... Maar het is jullie naam en jullie moeten de naam mooi vinden.....Dyon vind ik een unisex naam (ken een meisje dat Dionne heet)
Ik ga ook voor Dion, Bentley vind ik om de reeds genoemde reden ook verschrikkelijk als naam voor een kindje.
bentley vind ik echt vreselijk, denk ook aan het automerk.. dyon is dan beter maar ook niet mijn smaak
Kheb een collega die Dion(meisje) heet...maar officieel is het een jongensnaam. Vind Dion super,echt de mooiste naam voor een jongen!