hoi meiden ja het is een beetje vroeg maar we zijn al met namen bezig de jongensnaam hebben we al nu wilde ik graag even jullie mening over de meisjesnamen die we op het lijstje hebben staan welke vinden jullie het mooist / leukst bij casey en tygo staan groetjessss caruli
Eliza en Elvira. Uiteraard vind ik Benthe het leukst, maar net als Mirthe, Lotte en Minou zijn dit naar mijn mening totaal andere namen dan Casey en Tycho. Larissa vind ik vreselijk en Jennefer mwah... Ik heb gestemd op Elize.
thanks meiden voor het reageren erbij idd nu je het zegt zijn lotte en minou wel andere namen ik vind elize ook heel goed klinken en elvira maar zitten nog te twijfelen vandaar dat ik eens aan het kijken ben hoe jullie het vinden zijn hier heel veel leden met een mening he
hi caruli, ik vind met name elvira goed passen! op de 2e plaats elize de andere namen zijn van een heel andere soort vind ik, hoewel jennefer, als je jennIfer schrijft, wel goed zou passen. succes!
Ik vind juist de naam Jennifer (dus niet met een 2e 'e' maar een 'i') leuk staan bij Casey en Tygo, ook een beetje stoer en Engels klinkend. Elvira en Elize vind ik juist zachte hollandsere namen.... Dus ik zou voor Jennifer gaan!
Jennefer vind ik niet mooi, het lijkt me ook verkeerd geschreven op deze manier of ligt dat aan mij ? Elize en Elvira vind ik het mooist.
Jennifer (met een "i") vind ik het mooist bij Casey en Tygo. Elize en Benthe vind ik de mooiste namen.
Benthe vind ik de mooiste naam, maar vind ik totaal niet passen bij de namen van je andere kindjes. Jennifer/Jennefer of Elvira vind ik daar het beste bij passen.
Elize vind ik de mooiste naam. Benthe vind ik helemaal niet leuk (zacht uitgedrukt) Bij Casey en Tygo vind ik Jennifer (en dan wel met een i, want anders vind ik het net of je niet kunt spellen )