Pfff moeilijk, twijfel jongensnamen

Discussie in 'Babynamen' gestart door mel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Hallo allemaal,

Onze meisjesnaam is zo goed als zeker, of eigenlijk is gewoon zeker. Als het een meisje zou worden geeft dat ons een hoop rust want dan zijnw e gewoon 'klaar' met de naam. Ergens anders heb ik een topic lopen met een echo-foto waarvan de meesten toch echt denken een jongen te zien. En juist met die jongensnaam hebben we zo'n dilemma ! Al weken of eigenlijk maanden ! Ik weet dat niets zo persoonlijk is als het onderwerp 'namen' maar toch vind ik het leuk jullie meningen te lezen.

Dit wordt ons 3e kindje. Ons eerste kindje is een meisje en daarvan laat ik de naam even achterwege (om de reden dat ik het niet prettig zou vinden getraceerd te worden, hopelijk begrijpen jullie dit).

Ons 2e kindje is een jongetje en heet Joran.
    Nu hebben we al maanden de naam 'Julan' die we erg mooi vinden alleen twijfelen we erg in de combinatie met Joran. Mijn man heeft hier trouwens minder moeite mee. Een paar weken geleden kwamen we op de naam 'Marnick' die we beiden steeds mooier gaan vinden. De combi met Joran (en de naam voor onze oudste) is vele malen beter. Toch twijfelen we nog erg tussen deze 2 namen. Merijn vonden we ook erg mooi maar die raakt steeds meer op de achtergrond.

Ik hoop hier zomaar wat reacties te lezen, gewoon voor de leuk, uiteindelijk beslissen we natuurlijk zelf :)
    Maar wel bedankt alvast voor het meedenken.

Groetjes en natuurlijk laten we tzt weten welke naam het geworden is !

2. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Ik heb het even opnieuw gedaan met een poll erbij, hopelijk krijg ik dan wat reacties, ben gewoon erg benieuwd...

Deel Deze Pagina