Jade (op z'n Nederlands) en Maeve vind ik het leukst. Lois is te populair, Jada gaat maar ik denk bij deze naam Djayda en dat vind ik niet mooi. Anaisniet mooi elke keer als ik de naam zie lees ik anijs. Zara vind ik niet mooi, klinkt wat hard vooral omdat de klemtoon op de Z ligt.
1. Lois 2. Zara 3. Jade 4. Jada 5. Anais 6. Maeve De eerste 3 namen vind ik echt leuk! Alhoewel, ga ervan uit dat je Jade gewoon op z'n Engels wil uitspreken toch? Ja-duh vind ik heel lelijk
Bedankt dames voor al jullie reacties! De keuze is nog niet makkelijker geworden, maar jullie meningen geeft weer stof tot nadenken Gelukkig heb ik nog een paar maandjes de tijd.
Allemaal niet mijn smaak maar als ik moet kiezen dan maar Jade.Lastig met uitspreken en schrijven al deze namen,te ingewikkeld voor mij haha
Hoe wil je Lois uitspreken? Als Lo-is of als Lois? Het eerste vind ik namelijk wel leuk, het tweede doet mij teveel aan een luis denken. Verder vind ik Jada het leukste.
Het zou dan "lo-is" worden, eigenlijk met puntjes op de i. Ik heb sinds kort een apple imac en ik weet niet hoe ik die puntjes kan typen