Wij zijn druk bezig met een meisjesnaam maar het wil niet lukken. Ik blijf maar twijfelen . De ene dag wil ik naam A, de andere dag naam B. We hebben er nu nog een paar op ons lijstje ( ivm meelezers houd ik dit voor mezelf) maar ik ben wel erg benieuwd wat jullie vinden van de (meisjes)naam Pippe (roepnaam Pip)? Vind je het stoer, lief, te populair, total niet kunnen, noem maar op! Ik hoor het graag!
Is pippa niet dat varkentje van zo'n tekenserie? Ik vind pippe niet leuk, pippa voor een meisje ook niet zo geloof ik. Maar hey, het is jou kindje! Dus ook jullie naam!
ik vind het niet zo leuk, ik denk gelijk aan Pippi Langkous of Peppa Pig. Bij een brutale peuter misschien nog wel grappig, maar niet voor een volwassen vrouw.
Ik zou kiezen voor Philppa, Philippe (maar dat kan ook een jongensnaam zijn)en dan als roepnaam Pip, Pippa, Pippe
Bedankt voor jullie reacties! Verschilt heel erg qua reacties. Pippa wordt m niet. Ik houd niet van namen die op een -a eindigen. We houden niet van veel voorkomende namen dus vandaar de twijfel over Pippe . En .....alles went
Ik hou niet zo van zulke namen. Ik vind het vaak voor een kind wel leuk, voor een volwassene niet. Maar ik vind Pippa leuker dan Pippe.
Bij pip denk ik aan Woezel en pip. Ik vind het voor een hondje erg leuk. Voor een kind gaat nog, voor een volwassene niet
Ik vind Pippe leuker dan Pippa, bij pippa moet ik meteen aan die engelse derrière denken Pippe is een lieve verkleinvorm van Pip. Ik weet niet of ik helemaal weg ben van Pip.. Het is misschien een iets te hippe naam naar mijn zin, maar vind het zeker geen lelijke naam!