Wij zoeken al een tijd een leuk en mooie 2e naam voor onze aanstaande zoon Nu wilde we in eerste instantie niet vernoemen maar ik dacht misschien is er een mooie variant op Willem ? Of op Kees ? Misschien een combinatie van deze twee ? Zodat onze beide opa's erin zitten. Aangezien we er verder echt niet uit komen ben ik bang. Zijn voornaam word N.ovan Onze dochter heet J.aylin May voluit en is niet vernoemd. Hoop dat jullie wel creatief zijn
Wilco? Ik geef toe dat 'Kees' dan wat vergezocht is, maar ik kan even niks anders bedenken.... * edit * Ah wacht, ik zie nu pas dat dat als een l*l op een drumstel slaat in combinatie met Novan. Vergeet dit maar.
Als je google mag vertrouwen (nee weet ik, dat mag je niet ) dan komt Kasey met een K vaker voor bij meisjes dan Casey met een C.
Haha thanks dat jullie zo meedenken Denk dat het te moeilijk is hè haha Het liefst wel maar 1 2e naam. Verder zou ik het zelf ook niet weten .. Bij onze dochter vonden we de betekenis: parel zo mooi bij May. Maar nu kunnen we niks leuks of moois verzinnen wat naast N ovan leuk staat
Okee ik kwam Kasey tegen als jongensnaam maar idd google niet altijd geloven. N.ovan Casey William N.ovan Liam Casey vind het wel mooi bij elkaar passen
Ja alleen z'n nadeel dat je het heel anders schrijft dan uitspreekt zeg maar ... Maar ik zet hem even op de lijst. Buiten het hele vernoemen om zag ik net: Caylen/Caylan ook wel leuk!
Sem ,Mees , zit er van alle twee wat in wij hebben 2 namen voor onze boy maar we plakken er nog een achter omdat mijn man graag zijn opa's naam erbij wilt en dat is ook ene mooie naam dus ons kind krijgt 3 namen kan je natuurlijk ook doen
Ja idd dat is zo. We moeten nog maar even brainstormen denk ik Ieder geval bedankt voor alle hulp weer we hebben een richting om op te gaan haha
wij hebben onze zoon naar zijn overgroot vader kees vernoemd door casey. voor willem zou ik william doen in jullie geval en dus die namen geven. n ovan casey william staat best stoer vind ik hihi