ik wordt een beetje gek van dat gepieker over een meisjes naam we zitten met het volgende probleem mijn vriend heet haast van zijn achternaam en vind namen die op een A eindigen totaal niet bij de achternaam passen nu zoek ik dus een leuke buitenlandse meisjesnaam zonder A op het einde wie weet iets voor me als het een jongen wordt hebben we al een naam
Misschien zit hier wat voor je bij! - Lynn - Lindey - Shannon - Daisy - Kaithlyn - Asley - Naomi - Jade - Malou - Kaylee
Blijft moeilijk he, ik ben er zelf ook nog niet over uit. Maar idd Naomi is leuk, Naomi Haast klinkt goed hoor. Nou succes met je keuze.
Ik vind de namen die hier voorbij komen met een 'ie' klank op het laatst ook wel erg goed klinken bij jullie achternaam.
Ik sluit me bij Athina aan. Meestal ben ik niet zo van de op ie klank eindigende voornamen, maar bij de achternaam Haast klinkt dat juist erg goed. Verder zou ik kiezen voor een 2 of meer lettergrepen voornaam. Ik vind dat wat mooier klinken bij jullie achternaam dan een 1 lettergreep naam zoals bijvoorbeeld Maud. Maar goed dat is natuurlijk weer heel persoonlijk.
Noemi Narelle Audry Cailin Daelynn Jodi Jolynn Kaley Kizzy Kori Lindsi Rexanne Aaliyah Zorah Nairi Yulene Genji Lien Marenne Tessy Annelore Annina Effi Elfi Eliselore Gabriele Gretchen Jelte Heike Nanne Renate Reni Seffi Yolanthe Isis Alani Nalani Corey Kishi Sumi Tori Isolde Marjorie Skade Skadi Jasmijn Esther Roxane