Hallo allemaal, Aangezien we bij de eerste zwangerschap heel lang aan het dubben geweest zijn over de naam en uit de jongensnaam helemaal niet gekomen zijn wel ik weer op tijd gaan brainstormen. Ik ben 10 weken zwanger en weet het geslacht dus nog niet. Onze dochter heet amber ( voorkeur van mijn man ) dus hier moet het bij passen. Het liefst 2 lettergrepen. We houden niet van namen als dex, sepp enz. Wat we wel leuk vinden zijn sophie (te populair?), mijn man namen als esmee, demi Voor een jongen Jens, luka (s), Dion. Maar deze zijn het allemaal net niet. Ideeën? ??
Geen idee waar je van houd maar ik doe een poging Norah Feline Yara Solange Veerle Jolijn Mirte Doris Lucas Hidde Kyan Joeri Ivar Stephan Is jouw voorkeur trouwens nu niet aan de beurt als jullie weer een meid krijgen ?
Nora en yara trouwens ook wel. Lucas was al een optie. Ik heb trouwens nog meer eisen! Er mag geen G klank in de naam zitten. Aangezien ik Brabants ben (zachte g) en woon in het westen
Oo haha. Sophie hoor ik trouwens niet heel vaak ofzo dus als jullie die beide leuk vinden gewoon doen, past wel heel leuk bij Amber. Maarja er zijn teveel namen! Ik krijg ook een meisje dus weet r alles van
Ik hoor Sophie hier in de regio ook niet heel vaak. Doet me wel heel erg aan mijn werk denken. .. werk in het sophia. Dus nog wel iets twijfel. Ik vind jolin ook nog wel leuk. Had vroeger een klasgenootje die zo heette. Maar is inderdaad erg lastig! Zijn jullie er wel uit?
Nina / Nena Niene Nomi Lize / Lise Ismee Romée Lara / Lana Jana Fara / Faja Zara Zoë Jente / Jinte Fay Mila Nova Jolie / Julie Julin Linde Britt Jade Lukai / Lukan Deon Mika Levi Ravi Robin Jonah Ferron / Ferran Silvan Milan Thijmen Teije Marijn / Merijn Pepijn Liam Maxim Joël Julan Ivan / Ilan Ruben Novan Jonas
Meisje: Delia Suzette Joliene Fiene Sophie Odette Olivia Marij Nova Rosalie Imee Esmee Roxy Nikki Brechtje Isabella Olivia Jongen: Thijmen Jesse Lex Olivier Jitse Imme Joris Lucas Sylvain Josephus Rens Succes met zoeken! En veel plezier ook!
Amber & Lisa Amber & Milou Amber & Lieke Amber & Lily Amber & Lotte Amber & Carlijn Amber & Bente Amber & Thomas Amber & Pepijn Amber & Brent Amber & Joey Amber & Daan Amber & Daniėl Amber & Thom Amber & Niels Amber & Nick Amber & Julian
Dankjewel weer meiden!! Vooral voor de meiden weer leuke ideetjes gezien! Voor een jongen blijf ik het moeilijk vinden...