We waren al geruime tijd redelijk zeker over de naam voor onze dochter maar de laatste weken twijfelen we enorm. We hebben een aantal namen die we allebei mooi vinden maar kunnen nog geen definitieve keuze maken. Hier even een poll, misschien geeft dat ons het laatste zetje in de goede richting
Ik heb voor Liz gestemd, vind ik leuk, tikkeltje stoer, toch ook weer lief! succes! Ik weet hoe het is, als de twijfel ineens toeslaat
moeilijk kiezen, zie dat je al een zoontje hebt, wat is zijn naam? ligt er ook weer aan wat t beste daarbij past!
Julie (maar dan met engelse uitspraak) was mijn favoriete meisjesnaam. Vriendlief was het er niet mee eens, dus die is het niet geworden, maar voor jou heb ik erop gestemd! Kate vind ik ook superleuk, dat is wel een van de namen van onze dochter geworden.
oei, érg moeilijk lijstje voor mij . Alleen Lizzie zou het hier écht niet worden, omdat ik dat eerder een koosnaampje vind van Lize/Liz dan een echte naam voor een volwassene. Livia vind ik mooier dan Olivia En verder zou ik je niet echt kunnen helpen en zou ik zéker combinaties gaan maken van de namen hihi - zodat de namen die het niet worden niet helemaal weg zijn Faye Olivia Julie Kate Julie Faye Nadeel van Julie is ook wel de uitspraak trouwens: Zjulie? Djoelie? Zjoeli. Maar oke, succes met kiezen, een mooie lijstje in elk geval
Bedankt meiden!! We zijn er uit (geloof ik ) We houden het nog even geheim ivm met meelezers (hoi!) maar jullie hebben zeker goed geholpen. Athina ik begrijp je post helemaal haha en over Lizzie denk ik precies hetzelfde als jij maar mijn lief vond dat helemaal te gek klinken. Nog een week of 6, kan niet wachten
En dan heb je nog Djuulie (zoals mijn meisje) Fijn dat jullie eruit zijn, Olivia vind ik naast Julie ook erg leuk.