Welke naam vinden jullie leuker? En beter passen bij Selena? Een andere suggestie mag ook of iets wat er op lijkt! Mijn vriend vindt Rebecca leuker maar dat vind ik zo 'hard' klinken?!
hihi ik vind Rebecca eerder wat christelijk en netjes, in plaats van ordinair.. krijg ook snel de neiging om het af te korten naar Becky (zoals in een boekenserie die ik vroeger las) . maar oke, grappig hoe wat dat betreft meningen verschillen...
Bedankt meiden! Ik vind Rosanne ook veel leuker dan Rebecca en vind het inderdaad zo bijbels en christelijk (het is ook een bijbelse naam haha) grappig dat jullie het ordinair vinden dan maakt verder niet uit maar vind het gewoon hard klinken en Rosanne inderdaad veel mooier! Maar mijn vriend vond Rebecca zo mooi maar ik zal hem dit wel even laten lezen wie weet Jongensnaam zijn we ook nog lang niet over uit! Ik vind het echt heel moeilijk en vind bijna niks leuk haha dan schiet het ook niet echt op he + we willen het geslacht ook niet van tevoren weten dus blijven we bezig
Rosanne! Ik ken een Rosanne: Superrrr lieve meid! Ik ken een Rebecca: Erg lieve meid en een andere Rebecca is echt een BITCH!
Ik vind Rebecca een leukere naam, maar ik vind Rosanne beter bij Selena passen. Maar: zij moet er haar hele leven mee doen, en zal (hopelijk) niet haar hele leven in één adem met haar zus genoemd worden. Dus toch maar voor Rebecca gekozen.
Zeker weten Rosanne. Selena klinkt zacht door de S en de klinkers....hetzelfde geldt voor Rosanne leuk met de twee s-en in de namen. Rebecca is niet mijn smaak. Ik hou niet zo van namen met de c of k. (behalve Catherine - Katherin) Ze klinken niet lief in mijn oren! Andere ideetjes: Selena en Rosanna (ik hou van -a namen!) Selena en Rosalina Selena en Rosalia Selena en Rosetta Selena en Rozel
Ik vind Rebecca veel harder klinken dat Rosanne en ook Rosanne klinkt leuker bij Selena. Zou het maar lekker laten lezen aan manlief, krijg jij vast je zin