Ik vind meisjesnamen waar de klank ie in voorkomt heel mooi maar heb niet het idee dat ik "de" naam al gevonden heb. Ik zoek iets van maximaal drie lettergrepen wat redelijk nederlands klinkt. Iig geen engelstalige namen. Wie heeft een goed idee? De namen die ik zelf al heb bedacht maar die het niet zijn voor mijn gevoel: Bieke Eline Isa Jolien Dieke Feline Florien Lieke Lies Lisa Lise of Lize Lieve Marie Nathalie Sophie of Sofie Valerie Wies Yfke Of wie een site weet waar je kunt zoeken op een letter of lettercombinatie op een willekeurige plek in de naam, dat hoor ik ook graag. Ik kan tot nu toe alleen sites vinden waar je de gewenste beginletter kunt opgeven. Alvast bedankt voor het meedenken!
Marlies Marieke Madelief Josefien Amelie Ik vind Frederieke/ Frederique ook leuk, maar dat heeft 4 lettergrepen.
Misschien heb je iets aan deze sites : * Vornamen suchen in der Suchmaschine mit Bedeutung und Herkunft * Nederlandse Voornamen Databank * Meisjesnamen voor je baby 2016
Op ZeeVanNamen.nl: De mooiste meisjesnamen en jongensnamen voor jouw baby. Kies uit meer dan 24.000 namen. kan je op letters in de naam zoeken. Er is al veel genoemd maar zou uit mijn hoofd nog wat: Lieve Mieke Rosalie of Annelie of Amélie Lieke Marieke of Madieke Lida of Lina Rosie Fiene of Fieke Sorry, zie dat je er al een aantal heb genoemd als net niet. Lees die maar niet