Jolien vind ik wat tuttig ofzo. Iig niet mijn smaak. Esra vind ik in combi met e.lias niet super en noa zonder h. Is Lune, Ava, Julin, Line evt een optie?
Door de schrijfwijze van Ezrah en Noah dacht ik dat het om jongens ging tot ik Jolien zag. Je mag natuurlijk helemaal zelf weten maar ik ken ze zo alleen als jongens namen. Als je namen eindigend op ‘ah’ mooi vind zou ik in ieder geval verder kijken hihi. voor mij zou het dan eerder zijn Noa of Esra en dat zijn allebei hele populaire namen nu waardoor ik dan toch weer neig naar Jolien haha
Bedankt iedereen! Vind het zo lastig maar heb op moment nog het meeste gevoel met Jolien. Merk wel dat dit over het algemeen beter ontvangen wordt ook. Echter blijf ik Esra(h) mooi vinden. Voor de rest qua suggesties doet niks me echt iets, helaas. Ik zou willen dat ik meerdere namen tegen kwam en gek op ben! Noa doet me ook niks maar vond ik wel ‘oke’ nog, zo ook Ava bijvoorbeeld maar wordt er niet warm van. Haha, er is natuurlijk geen antwoord op de vraag wat de ‘beste/leukste’ naam is.. ben wel blij er nu veel meer over na te hebben gedacht en te lezen wat jullie vinden.
Dankjewel. Nee sorry Esther doet me erg saai aan. Mijn man komt gisteren opeens aanzetten met (niet gewend van hem überhaupt..) Elodie Elodie?! Even wennen…
Beiden los prachtig, maar samen wel wat tikkie jut en jul als je het mij vraagt. Deels door dat El- wat jij al zei, maar ook doordat ze beiden 3 lettergrepen hebben.
Gezien het hoge jut en Jul gehalte wordt Elodie niet de eerste naam. Als tweede naam vinden we het wel mooi. Ik vind dit leuker nog dan Esra dus die valt waarsch af. Jolien als eerste naam voelt me nog het beste. Nu vind ik laatste dagen Louise (Lou-ies) ook wel mooi! Elias en Jolien Of Elias en Louise ?
Zeeeeeker Elias en Louise!!! En Louise Elodie klinkt ook heel mooi. Duizend maal mooier dan Jolien Elodie. Sorry, maar hoe vaker ik de naam Jolien lees, hoe meer ik het een boerentrienennaam ik het begin te vinden Dat Jolien ook nog létterlijk op boerentrien rijmt maakt het er niet beter op En past qua stijl ook helemáál niet naast Elias i.m.o.
Esra super mooi!! Stond ook op ons lijstje, maar dan Ezra voor een jongetje. Dat het unisex is geeft toch niet? Onze zoon heet S.acha (ook unisex naam) en de meeste mensen denken dan dat t een meisje is maar wat maakt het uit, wij vinden het een mooie naam voor ons zoontje. Ik zou echt voor Esra gaan! Waarom valt het af omdat je Elodie mooier vind? Kan Esra Elodie niet?